• Äldre 15 Aug 10:56
    5614 visningar
    3 svar
    3
    5614

    Satisfyer Pro 2

    Hejsan FL!

    Vill ha er kvinnliga medlemmars feedback på en ide och hur ni hade mottagit detta.

    Jag har gett min sambo en barn och sambofri helg där hon ska få bo på hotell och få en massage. Tänkte krydda hennes helg med att köpa en lite klitorisstimulator att njuta av på hotellrummet.

    Har läst mkt om Satisfyer och går på det spåret då hon älskar klitorisstimulans.

    Hade ni uppskattat upplägget eller hade ni hellre fått presenten att njuta av tillsammans först?

    /P

  • Svar på tråden Satisfyer Pro 2
  • Äldre 16 Aug 11:19
    #1

    Jag hade älskat det!
    Men du det har kommit en ny variant på Satisfyern, jag gillar den mer änd en gamla. 
    buttplug24.se/produkt/satisfyer-pro-plus-vibration-2/

  • Anonym (Wow)
    Äldre 16 Aug 11:42
    #2

    Låter ljuvligt, fler killar borde ta efter.

    Önskar att min man var/tänkte så...

  • Äldre 16 Aug 23:19
    #3

    Tack för input :)

    Då blir det till att skicka med henne en liten krydda på sin hotellvistelse ensam så kommer hon förhoppningsvis hem tacksam och sugen på att få lite smisk och ge tillbaka lite ???? Man kan ju även hoppas på lite eggande sms under helgen :)

    Fortsättningsfråga på själva produkten om man ska leka tillsammans med den.

    1: Fungerar den bra vid oralsex? (jag förstår ju självklart att tungan då får arbeta på andra områden än klittan)

    2: Har ni någon erfarenhet att penetrerande sex samtidigt som den används? Upplevelser och ställningsförslag isåfall mottages tacksamt. Tänker spontant reverse cowgirl?

    3: Andra ?partips??

    /P

Svar på tråden Satisfyer Pro 2