• chrillem

    Gravid tjej som inte har sexlust va göra ?

    Har en gravid tjej som har gått halva tiden,hon har absolut ingen sexlust, o jag håller på bli galen.

    Har aldrig vart så i tidigare graviditeter, va kan jag göra? Börjar snart leta efter nån vid sidan av.

  • Svar på tråden Gravid tjej som inte har sexlust va göra ?
  • Anonym (?)

    Skaffade du barn med henne och sen tycker hon ska ignorera graviditeten och pressa fram sexlust?

    Jag hoppas du vet om att sex ska vara ett gemensamt beslut, och man tar ansvar för sina behov själv när det inte blir sex gemensamt. Att vara otrogen för att du inte accepterar situationen är bara vekt. Vet du inte vad runka är?

  • Anonym (?)
    chrillem skrev 2018-08-15 13:03:07 följande:

    De är ju jätte kul eller inte ;(


    Tror du det är kul för din tjej att vara gravid?

    Ja, ibland är inte allt i livet som på beställning, när man är vuxen och står inför vuxna beslut som graviditet då kan det bli mindre underhållning och mer ansvar. Det förstod du inte eller? Du bara trodde hon skulle växa med magen och sen kan underhållningen för dig fortsätta?
  • FreshLinen

    Acceptera och var glad åt att en unge är på jäsning istället!

    Du får kolla porr och runka som alla andra i sexlösa förhållande.

    Har du missat alla trådar från gravida kvinnor som upptäckt att mannen varit otrogen? Tror du att dom är ett par fortfarande? Tror du att mannen får träffa det barn han varit med och satt till livet?

    Vill du att barnet ska få veta att du lämnade hens mamma för att du inte fick sex när hon var gravid?

    Tänk efter för fan!

  • Anonym (Längtar...!)

    En gravidtjockis här som inte får ha sex. Vill inget hellre än att i alla fall ibland få sexa loss med min make men icke. Tror inte din partner direkt valt att få obefintlig sexlust...

    Sex är uteslutet för oss då det finns risk för missfall. Vi får vackert vänta tills efter barnet är fött. Min partner får iaf onanera, vilket inte jag får så orgasmen leder till sammandragningar. Skulle min partner vara otrogen för detta så kan jag säga att han direkt skulle bli mitt ex- vi valde båda graviditeten och får båda stå ut med den. Både det positiva och det negativa.

  • Anonym (Grisen)

    Norwegian har billiga biljetter till Bangkok

  • Ture888
    MeandHim skrev 2018-08-15 13:52:37 följande:

    Läs!

    Den här mannen har fattat grejen!


    Haha, vilken toffel! Kvinnor har fött barn (utan BB) i hundratusentals år, men den moderna kvinnan har plötsligt fått problem med det.

    Sedan är det bara att hitta någon vid sidan om när frugan inte vill. Om hon börjar tjafsa om otrohet så lämna henne, såna tjejer vill bara kontrollera mäns sexliv.
  • MeandHim
    Ture888 skrev 2018-08-15 14:00:07 följande:

    Haha, vilken toffel! Kvinnor har fött barn (utan BB) i hundratusentals år, men den moderna kvinnan har plötsligt fått problem med det.

    Sedan är det bara att hitta någon vid sidan om när frugan inte vill. Om hon börjar tjafsa om otrohet så lämna henne, såna tjejer vill bara kontrollera mäns sexliv.


    Du är uppenbarligen inte en av de klokare männen... jag kan bara beklaga ;)
  • Mimosa86
    Ture888 skrev 2018-08-15 14:00:07 följande:

    Haha, vilken toffel! Kvinnor har fött barn (utan BB) i hundratusentals år, men den moderna kvinnan har plötsligt fått problem med det.

    Sedan är det bara att hitta någon vid sidan om när frugan inte vill. Om hon börjar tjafsa om otrohet så lämna henne, såna tjejer vill bara kontrollera mäns sexliv.


    Sant, och kvinnor och barn har dött i barnsäng, havandeskapsförgiftning, barnsängsfeber, blodförgiftning, moderkaksavlossning och akuta situationer under själva förlossningen.

    Du kanske inte känner till det, men graviditet och förlossning är det absolut farligaste tillstånd en kvinna kan befinna sig i och skördar mer liv än krig och naturkatastrofer i länder Med bristande sjukvård.

    Jag är enormt tacksam för svensk sjukvård. Hade inte den varit på topp hade 8 av 15 vänner (senaste 5 åren) inte överlevt sina förlossningar pga av olika situationer som uppkom. Trodde inte en förlossning kunde vara så kritisk, nu vet jag.

    Så lite ödmjukhet tack
  • Anonym (IT)
    MeandHim skrev 2018-08-15 15:09:45 följande:

    Du är uppenbarligen inte en av de klokare männen... jag kan bara beklaga ;)


    Jag skulle inte lägga någon större vikt vid det Ture skriver. Han umgås bara med animerade kvinnor och förstår inte hur samspelet mellan man och kvinna fungerar. Det är han som står bakom alla de trådstarter om animerade kvinnorumpor.
  • Ture888
    MeandHim skrev 2018-08-15 15:09:45 följande:
    Du är uppenbarligen inte en av de klokare männen... jag kan bara beklaga ;)
    Kvalitetsargument.
    Mimosa86 skrev 2018-08-15 15:11:20 följande:
    Sant, och kvinnor och barn har dött i barnsäng, havandeskapsförgiftning, barnsängsfeber, blodförgiftning, moderkaksavlossning och akuta situationer under själva förlossningen.

    Du kanske inte känner till det, men graviditet och förlossning är det absolut farligaste tillstånd en kvinna kan befinna sig i och skördar mer liv än krig och naturkatastrofer i länder Med bristande sjukvård.

    Jag är enormt tacksam för svensk sjukvård. Hade inte den varit på topp hade 8 av 15 vänner (senaste 5 åren) inte överlevt sina förlossningar pga av olika situationer som uppkom. Trodde inte en förlossning kunde vara så kritisk, nu vet jag.

    Så lite ödmjukhet tack
    Kvinnor har även överlevt allt det där, inte bara dött av det. Hade det varit så farligt som du försöker få det till hade mänskligheten dött ut.
    Anonym (IT) skrev 2018-08-15 15:20:25 följande:
    Jag skulle inte lägga någon större vikt vid det Ture skriver. Han umgås bara med animerade kvinnor och förstår inte hur samspelet mellan man och kvinna fungerar. Det är han som står bakom alla de trådstarter om animerade kvinnorumpor.
    Samspelet mellan kvinnor och deras toffelhjältar går ut på att kvinnan har makt över toffelhjältens sexualitet. Det är en så stark samhällsnorm att vara "trogen" att ingen vågar ifrågasätta den.

    Det handlar bara om kontroll.


  • MeandHim
    Anonym (IT) skrev 2018-08-15 15:20:25 följande:

    Jag skulle inte lägga någon större vikt vid det Ture skriver. Han umgås bara med animerade kvinnor och förstår inte hur samspelet mellan man och kvinna fungerar. Det är han som står bakom alla de trådstarter om animerade kvinnorumpor.


    Jag tänker inte säga emot ;)
  • chrillem

    [quote=78967747][quote-nick]chrillem skrev 2018-08-15 12:39:18 följande:[/quote-nick]Har en gravid tjej som har gått halva tiden,hon har absolut ingen sexlust, o jag håller på bli galen.

    Har aldrig vart så i tidigare graviditeter, va kan jag göra

  • Brbsladderben
    chrillem skrev 2018-08-15 16:57:02 följande:

    [quote=78967747][quote-nick]chrillem skrev 2018-08-15 12:39:18 följande:[/quote-nick]Har en gravid tjej som har gått halva tiden,hon har absolut ingen sexlust, o jag håller på bli galen.

    Har aldrig vart så i tidigare graviditeter, va kan jag göra


    Hur låter det med att först och främst bete sig som en man, INTE som en pojke?

    Ta ansvar och inse att du är minst lika delaktig i graviditeten som henne.

    Var stöttande och förstående, bete dig inte som ett as.

    Tips från coachen
  • Richard1986

    Att läsa på lite om biologi om vad som händer med kvinnans kropp när hon är gravid vore kanske en idé.

    Väljer du att bedra henne med någon annan så får du skylla dig själv om du blir påkommen och varken har kvinna eller barn men bara en saftig räkning till månatlig påfyllning av hennes plånbok kvar till slut. I värsta fall 2 plånböcker om du får otroligget på smällen också. Inte särskilt lockande alternativ va ?

Svar på tråden Gravid tjej som inte har sexlust va göra ?