• Anonym (Anony­m pappa)
    Äldre 16 Aug 16:17
    11721 visningar
    36 svar
    36
    11721

    Sonen har en dildo

    Hejsan... Jag har ingen aning om var jag ska posta den här tråden, så ifall den är på fel ställe får admin gärna flytta den...

    Men nu till saken... Sonen hade lånat en usb som jag behövde idag på jobbet, så när jag var hemma på lunch for jag upp till hans rum och sökte efter usbn. I en av skrivbordslådorna låg en stor dildo och kondomer. Och med stor menar jag faktiskt stor... Känns så tomt, och jag kommer inte på vad jag ska skriva. Är liksom bara helt paff.
    Har svårt att tro att han är bög, för han ser inte alls bögig ut. Dock har han aldrig haft någon flickvän.
    Har inte kunnat koncentrera mig alls på jobbet. Den där dildon har snurrat runt i huvudet hela dagen.

    Jag kommit på tre olika möjligheter
    1. Kan han va bög? (Jag har inget alls emot homosexuella, jag skulle stötta honom till 100%, men hans mamma har lite annan inställning)
    2. Kanske det var dotterns? (Men vette fan varför hon skulle sätta den där...)
    3. Något dåligt skämt från någon kompis?

    Är det nått jag borde ta upp eller ska jag låtsas som ingenting?

    - Anonym pappa

  • Svar på tråden Sonen har en dildo
  • Anonym (??)
    Äldre 16 Aug 16:20
    #1
    +1

    "För han ser inte alls bögig ut" 
    jeez.

  • Äldre 16 Aug 16:21
    #2
    +1

    Man behöver ju faktiskt inte vara homosexuell bara för att man äger en dildo.

    Nu vet jag inte vilken ålder din son är i men jag tycker inte att du borde nämna något, om det är något han vill dela med sig av gör han det när de känns rätt för honom

  • Äldre 16 Aug 16:27
    #3
    +3

    Varför i hela friden gör man kopplingen till att vara bög för att en kille har en dildo - alldeles oavsett storlek? Det är för mig fullkomligt obegripligt, det finns ju ingen som helst logik i det. 


  • Äldre 16 Aug 16:29
    #4
    +1

    1. Hans ensak. Ta inte upp det om inte han självmant pratar om saken. Alla har rätt till sin privata sexualitet.

    2. Hur ser man bögig ut?! (Men bra att du skulle stötta om det vore så att han är homosexuell!)

    3. Killar har en g-punkt i analen. Så att stimulera den kan vara skönt överlag.

    4. Han kan ju ha sex med tjejer, och dildon samt kondomerna är till för det syftet.

  • Anonym (M)
    Äldre 16 Aug 16:30
    #5

    Vet många kille som har sexleksaker hemma hos sig till tjejerna.

    Och ja det kan mycket väl vara så att någon har gett den till honom. Eller så använder han den själv.

    Släpp det.

  • Anonym (Anony­m pappa) Trådstartaren
    Äldre 16 Aug 16:35
    #6

    4. Han kan ju ha sex med tjejer, och dildon samt kondomerna är till för det syftet.


    Har nog väldigt svårt att tro det då han aldrig ens har haft en flickvän
  • Äldre 16 Aug 16:39
    #7
    +1
    Anonym (Anonym pappa) skrev 2018-08-16 16:35:28 följande:

    Har nog väldigt svårt att tro det då han aldrig ens har haft en flickvän


    Man kan ha sex utan att vara ihop, du vet. Men ok. Nån annan förklaring då.
  • Anonym (Undra­r)
    Äldre 16 Aug 16:49
    #8

    Hur ser en bög ut?

  • Anonym (Man 42)
    Äldre 16 Aug 16:55
    #9

    Ta det lite lugn nu...

    För det första, om den är gigantiskt stor så skulle jag gissa att det är ett skämt. Antingen har han fått den eller ska han spela ett spratt på någon polare.

    Eller så använder han den på sig själv. Jag äger själv en buttplugg. Ibland när frugan suger av mig så knullar hon mig med en dildo. Blir jag bög då?  Drömmer

    hahah jag undrar nästan om detta är en troll tråd...

  • Richi3
    Äldre 16 Aug 17:03
    #10
    Fjäril Vingad skrev 2018-08-16 16:29:47 följande:

    1. Hans ensak. Ta inte upp det om inte han självmant pratar om saken. Alla har rätt till sin privata sexualitet.

    2. Hur ser man bögig ut?! (Men bra att du skulle stötta om det vore så att han är homosexuell!)

    3. Killar har en g-punkt i analen. Så att stimulera den kan vara skönt överlag.

    4. Han kan ju ha sex med tjejer, och dildon samt kondomerna är till för det syftet.


    "Han kan ju ha sex med tjejer, och dildon samt kondomerna är till för det syftet. - Skulle jag gå på!
    .TS!
    Annars konfrontera honom om det är jobbigt, sen, fråga inte om Hur, Var och När han använder den i så fall om, så är fallet vill säga. Förtydliga det för en, det jag skrev precis!! Skulle du liksom inte heller säga till honom om du visste t.ex. om han tog droger? Jo det hoppas jag på att du hade frågat, annars vad är du för far?" (Positiv kritik!) Så du kommer säkert få höra "Varför i h.vete du har snokat i lådorna på grabbens rum, men nu är ni oroliga du och frun.. 

    -Får man fråga hur gammal grabben är? Lycka till.
Svar på tråden Sonen har en dildo