• Anonym (2018)

    Utvisning för brott

    I DN kan man idag läsa om en man som blivit dömd till utvisning, efter 4 månader i fängelse.
    www.dn.se/nyheter/sverige/utvisas-efter-sminkstolder/
    Han har tydligen varit på "Stöldturné" med sina vänner och stulit smink mm för 80000kr. Dock fångades han på film. De andra gick fria, men han ska ut.
    Det är första fallet jag hört om där man fått utvisning... och för STÖLD!!!

    Jämför det med den Afghanska kille som dömdes till sexuellt ofredande av en minderårig flicka och som gavs permanent uppehållstillstånd och skaka hand med stadsminister Stefan Lövén. Det är fint det.

    Tankar??

  • Svar på tråden Utvisning för brott
  • ZoePeter

    Fan jag spyr på det här landet. Pengar är viktigare än tjejers liv och hälsa.
    Borde vara automatisk utvisning för alla brott om du inte är medborgare.

  • Dr Nail

    Det är naturligtvis positivt med en utvisning, men det räcker inte. Han ska hem, de andra ska hem, alla ska hem. Det här är bara början, och vi ska skicka hem hela bunten, för de har ingenting här att göra :)

  • Nimzay
    ZoePeter skrev 2018-08-17 03:10:05 följande:

    Fan jag spyr på det här landet. Pengar är viktigare än tjejers liv och hälsa.
    Borde vara automatisk utvisning för alla brott om du inte är medborgare.


    Dalta med brottslingar-landet...
  • Nimzay
    Dr Nail skrev 2018-08-17 06:31:17 följande:

    Det är naturligtvis positivt med en utvisning, men det räcker inte. Han ska hem, de andra ska hem, alla ska hem. Det här är bara början, och vi ska skicka hem hela bunten, för de har ingenting här att göra :)


    Jo det har de för de är bäst, mkt bättre än svenskarna Solig
  • Dr Nail
    Nimzay skrev 2018-08-17 06:42:05 följande:

    Jo det har de för de är bäst, mkt bättre än svenskarna 


    Ja, de är för bra för det här landet.
  • Nimzay
    Dr Nail skrev 2018-08-17 06:47:58 följande:
    Ja, de är för bra för det här landet.
    Men ojj!!!då måste de ju ut med en gång, för de är ju alldeles för bra för det här landet!!!

    Eller nej förresten, det är nog snarare svenskarna som är för dåliga för det här landet =)
  • Dr Nail
    Nimzay skrev 2018-08-17 06:50:49 följande:

    Men ojj!!!då måste de ju ut med en gång, för de är ju alldeles för bra för det här landet!!!

    Eller nej förresten, det är nog snarare svenskarna som är för dåliga för det här landet =)


    Ok, låt oss skicka hela Sveriges befolkning nånstans, så att detta vackra land kan bli tom, fridfull och fri från människor?? Jag är för..
  • Nimzay
    Dr Nail skrev 2018-08-17 06:55:00 följande:
    Ok, låt oss skicka hela Sveriges befolkning nånstans, så att detta vackra land kan bli tom, fridfull och fri från människor?? Jag är för..
    Nej, invandrarna ska ju vara kvar!!!
  • Dr Nail
    Nimzay skrev 2018-08-17 07:10:22 följande:

    Nej, invandrarna ska ju vara kvar!!!


    Jaha, du tänker så. K, cool beans. Då åker jag på semester till nåt annat land.
  • Nimzay
    Dr Nail skrev 2018-08-17 07:14:37 följande:
    Jaha, du tänker så. K, cool beans. Då åker jag på semester till nåt annat land.
    Men då får du ju inte träffa de trevliga invandrarna :'(((
Svar på tråden Utvisning för brott