• LottaLindh

    Privatsittningar i Umeå och Östersund

    Hej, 


    Jag har blivit ombedd att komma till Umeå och Östersund för privatsittningar och undrar om någon här kan rekommendera forum/tidningar etc där jag kan annonsera om att jag kommer dit? 


    Tackar på förhand! =) 

  • Svar på tråden Privatsittningar i Umeå och Östersund
  • Anonym (umebo)
    LottaLindh skrev 2018-08-17 13:00:07 följande:

    Hej, 


    Jag har blivit ombedd att komma till Umeå och Östersund för privatsittningar och undrar om någon här kan rekommendera forum/tidningar etc där jag kan annonsera om att jag kommer dit? 


    Tackar på förhand! =) 


    Vem är du och vad är en privatsittning?
  • LottaLindh

    Namnet ser du och jag arbetar med att läsa av människor och vad som är på gång i deras liv. En del kallar det för att spå men personligen tycker jag inte om det ordet då det innefattar mycket mer än så. 


    Tyvärr ligger min hemsida nere för tillfället då den har blivit utsatt för en spamattack, annars hade jag gärna länkat till den. 

  • Anonym (umebo)
    LottaLindh skrev 2018-08-17 13:07:17 följande:

    Namnet ser du och jag arbetar med att läsa av människor och vad som är på gång i deras liv. En del kallar det för att spå men personligen tycker jag inte om det ordet då det innefattar mycket mer än så. 


    Tyvärr ligger min hemsida nere för tillfället då den har blivit utsatt för en spamattack, annars hade jag gärna länkat till den. 


    Ok, Västerbottenskuriren är den stora lokaltidningen som de flesta prenumererar på, sedan finns det två gratistidningar som heter Umeå total och Umeåtidningen, som alla umebor får i brevlådan. Där kan du köpa annonsplats och nå ut till många. Något forum som tillåter reklam känner jag inte till, men du kan ju köpa annonsplats också på facebook gissar jag?
  • Anonym (Praktisk)

    Det är väl inget att anonsera om.

    Bara sätt dig var du vill.

    Blir det trångt så ta med privat stol.

Svar på tråden Privatsittningar i Umeå och Östersund