• xelaax

    P-piller bruna illaluktande flytningar?

    Hej! Ingen aning om vart jag ska skriva detta men börjar få lite smått panik nu. Jag började med p-piller för 11 dagar sen (aldrig ätit det innan) på den första mensdagen som jag blev tillsagt att göra. Allt gick bra och mensen tog slut efter 6-7 dagar med ca 2 dagar med bruna flytningar (som jag tror de flesta har i slutet av mensen?). Men! Det är nu den 11e dagen och det kommer fortfarande lite bruna flytningar, ibland gula, och dom luktar inte så trevligt.

    (Äckel varning) förra året glömde jag en tampong i mig i nån vecka, ingen aning om hur, och då fick jag dessa symptomer. Bruna flytningar och det luktade. Men då kände jag efter och kände att det var nånting där, så drog ut den och lalala, det löste sig. Men efter den händelsen har jag inte vågat använda tampong igen men blir väldigt nojig nu eftersom jag har exakt samma symptomer. Men den här gången har jag svårt att känna om det är nånting där eller inte, det är ingenting jag kan röra/vicka på som det var sist, men blir nojig. Känns nog inte ?helt normalt? där nere.

    Har nån haft något likande? Tänker om det kan vara nån biverkning av p-piller, att flytningarna blir blodblandade och luktar pytonefter mens? Eller så kanske jag råkat sätta in en tampong i sömnen haha? ???????? Tack för hjälpen!!

    (Är i mina tidiga 20-år och har inte haft problem men mens osv förut, skaffade p-piller för att undvika graviditet, om det här skulle betyda nått?)

  • Svar på tråden P-piller bruna illaluktande flytningar?
Svar på tråden P-piller bruna illaluktande flytningar?