• Anonym (Undra­nde partne­r)
    Äldre 19 Aug 00:06
    13606 visningar
    26 svar
    +1
    26
    13606

    Min flickvän sover med napp, finns det fler?

    Jag har varit tillsammans med min flickvän i några år. Hon är vuxen, vidareutbildad och har jobbat i många år. Vi har ett bra förhållande, så missförstå inte detta som att det är ett problem. Det är absolut inga konstigheter, hon får göra som hon vill.


    Det jag undrar är om det finns fler som gör detta. Nästan varje kväll sover hon med napp. Hon tycker det är mysigt, och det får henne att somna lättare säger hon. Vet inte om hon gjort det innan vi träffades, men det är något hon gjort de senaste åren med mig. Finns det fler som gör detta?

  • Svar på tråden Min flickvän sover med napp, finns det fler?
  • Anonym (a)
    Äldre 19 Aug 00:13
    #1

    Alla mina flickvänner har sovit med napp.
    Är det din första flickvän?

  • Anonym (Jag har en docka.­)
    Äldre 19 Aug 00:17
    #2

    And so what? Det finns så många konstigheter hos människor. Jag har en docka. Jag har köpt en docka. För att den påminner mig om en svunnen tid. Den ligger på min säng, och jag stickar och virkar kläder till den. Jag säljer dem inte, men har det den för att jag tycker att det är mysigt.

    Låt henne suga på sin napp. Så klart vill du att hon skall suga på en "annan napp"? Tagga ner, och gå till ett annat forum då. Det här är Familjeliv!Tomte

  • Anonym (Undra­nde partne­r) Trådstartaren
    Äldre 19 Aug 00:19
    #3
    Anonym (a) skrev 2018-08-19 00:13:35 följande:

    Alla mina flickvänner har sovit med napp.
    Är det din första flickvän?


    En kommentar genomsyrad av ironi. Eftersom du verkar tro att detta är ett skämt, så känns det rätt meningslöst att dra detta vidare. "Alla dina flickvänner" - Kul.


     


    Jag fattar att detta inte tillhör normalen. Jag förstår det inte riktigt, men eftersom min tjej inte vill prata så mycket om det tänkte jag att någon annan som gör samma kanske kunde förklara lite mer för mig om varför hon gör det.


    Tack för inget.

  • Anonym (?)
    Äldre 19 Aug 00:28
    #4

    Är nappen en sexleksak?

  • Anonym (:))
    Äldre 19 Aug 00:35
    #5

    En kanske har de där sugreflexerna kvar sedan bebistiden?

  • Anonym (Jag har en docka.­)
    Äldre 19 Aug 00:35
    #6

    Ja, är du verkligen seriös? Då ber jag om ursäkt, för det med dockan, men det ÄR sant! Och inget skämt. Kanske har hon just et sådant "behov"? Av en svunnen tid? Eller vad är det du vill fråga, eller veta?

  • Anonym (Undra­nde partne­r) Trådstartaren
    Äldre 19 Aug 00:58
    #7
    Anonym (?) skrev 2018-08-19 00:28:50 följande:

    Är nappen en sexleksak?


    Nej, det är ingen sexleksak. Hittade bara inget bra alternativ att lägga frågan under på forumet.
  • Anonym (Undra­nde partne­r) Trådstartaren
    Äldre 19 Aug 00:59
    #8
    Anonym (:)) skrev 2018-08-19 00:35:09 följande:

    En kanske har de där sugreflexerna kvar sedan bebistiden?


    Hmm. Fullt möjligt. Har inte riktigt tänkt på det... Å andra sidan är det ju inte direkt så att hon går runt under dagarna och har det, även fast hon är hemma/ledig.
  • Anonym (Undra­nde partne­r) Trådstartaren
    Äldre 19 Aug 01:02
    #9
    Anonym (Jag har en docka.) skrev 2018-08-19 00:35:19 följande:

    Ja, är du verkligen seriös? Då ber jag om ursäkt, för det med dockan, men det ÄR sant! Och inget skämt. Kanske har hon just et sådant "behov"? Av en svunnen tid? Eller vad är det du vill fråga, eller veta?


    Ja, det är jag. Jag stör henne absolut inte med det. Hon får göra exakt vad hon vill. Anledningen till att jag frågade var snarare att OM det fanns fler som gör det, kanske någon av dessa kunde ge svar på varför. Jag har bara lite svårt att förstå det, men det betyder inte att jag inte respekterar henne i hennes val.
  • Anonym (Blöjk­illen.­..)
    Äldre 19 Aug 01:09
    #10
    Anonym (Undrande partner) skrev 2018-08-19 00:06:23 följande:

    Jag har varit tillsammans med min flickvän i några år. Hon är vuxen, vidareutbildad och har jobbat i många år. Vi har ett bra förhållande, så missförstå inte detta som att det är ett problem. Det är absolut inga konstigheter, hon får göra som hon vill.


    Det jag undrar är om det finns fler som gör detta. Nästan varje kväll sover hon med napp. Hon tycker det är mysigt, och det får henne att somna lättare säger hon. Vet inte om hon gjort det innan vi träffades, men det är något hon gjort de senaste åren med mig. Finns det fler som gör detta?


    Alla är olika. Jag sover med blöja då jag tänder på det. Och min flickvän tycker det är ok.
Svar på tråden Min flickvän sover med napp, finns det fler?