• soffi891

    Vilken barnvagn har ni som bor på landet?

    Hej! 
    Har kollar runt lite i forumet men har bara hittat gamla trådar, så startar en ny för att få lite mer aktuella tips/svar. 
    Vilken barnvagn rekommenderar ni som bor på landet? Har bara grusväg/skogsstigar där jag bor och vill därför ha en ordentlig. 

  • Svar på tråden Vilken barnvagn har ni som bor på landet?
  • Platysma

    Kolla på Britax Go Big. Vi bor inte på landet men vi bor med kullersten och ojämna vägar, och besöker ofta landet. Denna hade absolut bäst fjädring av de vi testat, är lättkörd/lättsvöngd, och har stora hjul som fixar ojämna underlag. Superbra!

  • grönaärtan

    bor i skogen och nära stranden och har bugaboo donkey (behöver syskonvagn).. funkar jättebra men ska byta hjul nu (modell från 2017) till 2018 (skumfyllda istället för luft) :) 

  • PH76

    Vi bodde på Mauritius under ett par år med vår förstfödda och då hade vi en Brio Happy med stora pumpade (fasta) däck, detta för att just kunna köra bra på grus och sandstrand. Den funkade jättebra.

  • soffi891
    JA77 skrev 2018-08-20 13:56:37 följande:

    Kronan är fantastisk!


    Jag har kollat en del på kronan. Tycker den ser ordentlig ut! Det enda jag har svårt för är att jag tycker att sittdelen ser så malplacerad ut på chassit. 
    Men, utseende är ju inte allt, jag vill ju att den ska vara praktisk också. Glad
    Hur känns den att köra? 
Svar på tråden Vilken barnvagn har ni som bor på landet?