• Oroliga själen

    Blödningar

    Min kropp och knopp strular, tänkte om någon här känner igen sig?

    Sista mensen började runt 24/8 och höll på lite ovanligt länge men tänkte inte så mycket på det.

    Någon vecka eller så efter att mensen slutat fick jag en så konstig känsla i magen, kan närmst beskrivas som brännande/svidande. Blev orolig och sökte för det på vc där de tog massor med prover och gjorde en gynundersöking. De hittade ingenting och kunde utesluta infektion, vi osv.... Värken försvann efter några dagar.

    Har dålig koll på när jag har äl men lite ungefärlig koll och typ tre dagar efter jag borde haft äl fick jag lite typ aprikosfärgad flytning. Hade en del mellanblödningar när jag åt minipiller men inte upplevt det alls sedan dess. Nu har det fortsatt med små blödningar, dock så smått att det bara en gång blivit en fläck i trosa, annars lite så det kommer på pappret vid endel toalettbesök. Mängd och färg varierar, allt från bruna liksom flytningar till färskt blod men bara så lite att de försvinner om man torkar ett par gånger. Det är i morgon en vecka sedan den aprikosa första flytningen.

    Trodde först det var mensen som av någon anledning kom väldigt tidigt då de de första dagarna även kändes som en svag mensvärk....

    Jag blir tokig! Varför håller min kropp på såhär och vad är det som händer? Är ju rätt svårt att hålla bebisverkstad när cykeln strular såhär ????

Svar på tråden Blödningar