• Anonym (Pojknamn)

    Pojknamn, vilket?

    Förslagen vi har är Vilmer, Axel, August eller Vincent. Rangordna gärna och/eller skriv vad ni tänker kring de olika namnen.

  • Svar på tråden Pojknamn, vilket?
  • Nimzay

    Vilmer - Tycker det är ett väldigt fint namn, gillar det bäst av dem du skrivit. Det enda negativa jag kan komma på med det är väl i så fall att om man flyttar om bokstäverna lite rimmar det med Himmler.

    Axel - Är för min del inte speciellt förtjust i det namnet och har aldrig varit, vet inte riktigt varför men tycker inte det är speciellt fint helt enkelt, sen tänker jag även väldigt mycket på kroppsdelen axel av någon anledning när jag hör det. Fast är väl egentligen inget direkt "fel" namnet utan jag personligen gillar det bara inte speciellt mycket, utan att riktigt veta varför.

    August - Är väl egentligen ett ganska fint, vackert och ståtligt namn. Men tycker samtidigt att det låter lite roligt ut på nåt sätt och har därför tyvärr en aning svårt för att ta det seriöst, kan inte hjälpa det haha...

    Vincent - Ganska fint namn tycker jag. Tycker det låter ganska fint, vackert, ståtligt och även lite coolt på samma gång.

    I den här ordningen gillar jag namnen:

    1. Vilmer
    2. Vincent
    3. August
    4. Axel

Svar på tråden Pojknamn, vilket?