• Johan82a

    Val av leksak till min fru

    Min frus vibrator har gått sönder för en tid sedan. Jag har därför funderingar på att ge henne en ny i present.

    Hon kan vara lite reserverad och har lite svårt att prata om sex var på jag får baserat på tidigare erfarenheter, gissa mig till vad hon kanske kan gilla.

    Jag har inte fått intrycket av att hon skulle vara intresserad av en jättedildo med ådror.....

    Jag tror hon snarare skulle uppskatta någon form av vibrator.

    Jag undrar om det finns någon här som har bra tips på val av leksak samt bra val av försäljare.

  • Svar på tråden Val av leksak till min fru
  • Anonym (Satisfier)

    Denna har fått sjukt bra recensioner. Det är en vibrator för klitoris. Har dock inte den själv men har hört massa bra om den.

  • Johan82a

    Tack för tipset.

    Jag har även hört bra om någon "wand"?.....

    Min fru brukar inte ha svårt att komma, varken vaginalt eller stimulans av klitoris.

  • Theswede
    Anonym (Satisfier) skrev 2018-08-25 12:30:25 följande:

    Denna har fått sjukt bra recensioner. Det är en vibrator för klitoris. Har dock inte den själv men har hört massa bra om den.


    Den är grymt bra, köpte till min sambo och den är med varje gång...
  • Anonym (Anonym)
    Johan82a skrev 2018-08-25 12:54:01 följande:

    Tack för tipset.

    Jag har även hört bra om någon "wand"?.....

    Min fru brukar inte ha svårt att komma, varken vaginalt eller stimulans av klitoris.


    Med wand menas oftast en högfrekvens-vibrator. Den har då ett stort runt huvud som vibrerar mycket starkt, det sätter liksom hela underlivet i gungning. Jag är personligen inte så förtjust i dem, för att det är nästan lite brutalt och man kan vilja ha något som lite mer försiktigt stimulerar vissa ställen. Jag brukar föredra "rabbit"-modeller. Det är de som har en slags kanin, ofta i kombination med en dildo, där öronen på kaninen vibrerar lite lagom för stimulation av klitoris.
  • Anonym (Perseus)
    Johan82a skrev 2018-08-25 12:26:09 följande:

    Min frus vibrator har gått sönder för en tid sedan. Jag har därför funderingar på att ge henne en ny i present.

    Hon kan vara lite reserverad och har lite svårt att prata om sex var på jag får baserat på tidigare erfarenheter, gissa mig till vad hon kanske kan gilla.

    Jag har inte fått intrycket av att hon skulle vara intresserad av en jättedildo med ådror.....

    Jag tror hon snarare skulle uppskatta någon form av vibrator.

    Jag undrar om det finns någon här som har bra tips på val av leksak samt bra val av försäljare.


    Satisfyer  är, som någon skev ovan, riktigt bra! Andromedas Lust har annars en uppsjö av Magic Wands som också vibrerar rejält. Eller, om hon hellre föredrar en g-punktsvibrator, så kanske G-Vibe 2 är mer rätt?
  • Johan82a

    Tack för alla svar.

    Jag inser att jag har en hel del att lära om detta.

    Jag står och väger mellan Palm wand och en satisfyer.

    Är det många som uppfattar Palm wand som för mycket eller för brutal?

  • Anonym (Snälla frun)
    Anonym (Satisfier) skrev 2018-08-25 12:30:25 följande:

    Denna har fått sjukt bra recensioner. Det är en vibrator för klitoris. Har dock inte den själv men har hört massa bra om den.


    Helt rätt, den bästa leksak jag nånsin haft. Skulle jag bara få välja en att ha resten av livet skulle det vara denna även om wanden är bra så är denna mer lämplig. Kan vara med i badet till och med. 
Svar på tråden Val av leksak till min fru