• Äldre 25 Aug 17:53
    1210 visningar
    8 svar
    8
    1210

    Bf i värmland 2019

    Hej! Jag undrar om det är fler som väntar barn nu till nästa år i värmland?

    Jag är 27 år och väntar mitt första barn som är beräknad 14 mars ????

    Skulle vara kul att få lära känna andra mammor å följas åt med allt som händer, har inte så många vänner med små barn så hade varit kul att hitta någon här som man kan prata med

  • Svar på tråden Bf i värmland 2019
  • Äldre 28 Aug 20:51
    #1

    Hej Lisa! Håller med dig! Jag har inte så många vänner som har barn heller så skulle vara kul att prata med någon. Vår bebis är beräknad att komma den 5 februari 2019. Bor I värmland.

  • Äldre 28 Aug 20:52
    #2

    Hej Lisa! Håller med dig! Jag har inte så många vänner som har barn heller så skulle vara kul att prata med någon. Vår bebis är beräknad att komma den 5 februari 2019. Bor I värmland.

  • Äldre 8 Sep 05:54
    #3

    Hej!

    Bra initiativ :)

    Vi bor i Karlstad och har BF i början av april.

    Det är inte mitt första barn, men jag känner inte heller några föräldrar med småbarn här.

  • Äldre 8 Sep 12:36
    #4

    Bor i Värmland och väntar barn nr 4 i slutet av mars.

  • Äldre 10 Sep 08:10
    #5

    Vi bor också i värmland, väntar andra barn nu med bf 13/3 :)

  • Äldre 20 Sep 11:32
    #6

    Vad roligt att ni svarade ???? tänkte berätta lite kort om mig så kanske vi kan lära känna varandra mer.

    Jag heter Lisa och är 27 år gammal har en sambo som är 32 och vi har varit tillsammans i 7 år. Han har ett barn sen tidigare som är 9 år och jag älskar mitt bonusbarn och är så glad att vi äntligen ska ge henne ett syskon som hon har tjatat efter i flera år. Jag gick musik på gymnasiet och sjunger mycket hemma. Tycker om att gå på konserter och älskar att dansa tex afrikansk dans. Meditation är en grej för mig och behöver detta i min vardag.

    Berätta lite om er ????????????

  • Äldre 20 Sep 12:38
    #7
    Lisaaas skrev 2018-09-20 11:32:07 följande:

    Vad roligt att ni svarade ???? tänkte berätta lite kort om mig så kanske vi kan lära känna varandra mer.

    Jag heter Lisa och är 27 år gammal har en sambo som är 32 och vi har varit tillsammans i 7 år. Han har ett barn sen tidigare som är 9 år och jag älskar mitt bonusbarn och är så glad att vi äntligen ska ge henne ett syskon som hon har tjatat efter i flera år. Jag gick musik på gymnasiet och sjunger mycket hemma. Tycker om att gå på konserter och älskar att dansa tex afrikansk dans. Meditation är en grej för mig och behöver detta i min vardag.

    Berätta lite om er ????????????


    vad roligt för er med ett efterlängtat syskon!

    Jag heter Ivana, är 30 år (herregud vad tiden går, blir 31 innan bebisen nr 2 ska födas). Gift med min man sedan 4 år tillbaka, ihop i 6 år. Kommer från Prag men flyttade till Sverige efter jag träffade min man 2012 :) Har en son som är född feb 2017. Bor i Kristinehamn, byggde hus för 2 år sedan så det blir inte mycket mer annat för oss än att vara med sonen, jobba och försöka fixa allt i trädgården innan nr 2 kommer så att vi kan njuta då:) 

    om ni inte känner många med barn så kan jag verkligen rekommendera gå till öppna förskolan. Vi gick dit efter sonen föddes och hittade många föräldrar med barn i samma ålder som vi fortfarande umgås med och barnen går tom på samma förskola allihopa. 
  • Äldre 20 Sep 12:52
    #8

    Hej!

    Jag bor på en gård på landet utanför Kristinehamn. Är 30 år och jobbar som sjuksköterska. Jag och min sambo har sedan tidigare pojkar på 7 och 6 år och en flicka som fyller 4 nu i dagarna. Vi har hundar och en massa höns så på fritiden blir det mycket utevistelse och friluftsliv. Vanligtvis tränar jag också en del och är rätt så aktiv men tyvärr har tidig foglossning och oerhörd trötthet lagt locket på det mesta. Vi var iaf på KUB ultraljud i tisdags och fick se en sprattlande krabat som blev beräknad till 31 mars.

Svar på tråden Bf i värmland 2019