• Anonym (Annon)

    Osäker

    Hej!

    Helt ny här men tänkte be lite om råd. Vilket dom flesta av er är väldigt snälla och duktiga på att göra.

    I helgen stannade jag hemma från en fest vilken min flickvän gick på med en senare utgång.

    Där träffade hon en kille på krogen (hennes två vänner var lite upptagna ????)

    Hon tog sedan hem killen på efterfest medans jag sov. Det är här jag börjar fundera.

    Killen stannade i 40min och lyssnade på musik, med max en drink. Enligt min tjej kickade hon sedan ut honom för att hon var trött. Men lagade ändå mat.

    Dagen efter när vi vaknat märker jag att hon gråter och vill inte säga varför. När jag sedan gjorde frukost ser jag att hennes kläder hänger i köket. Jag frågade vad dom gjorde där och hon svarade med att hon spillt. (Inte på byxorna men på t-shirten)

    Inte så konstigt i sig.

    Men när jag frågade om kvällen glömmer hon helt efterfesten och nämner inte att hon hängt med killen hela kvällen. När jag frågar lite mer är hon väldigt kort och undviker samtalet. Jag frågar sedan lite då och då under dagen (lite apropå) och får undvikande svar. Hon berättar till slut att hon gråtit för att hon inte ville gå till jobbet idag. Men idag var hon extra glad så jag klämmer till med att hon grät ju igår. Vilket jag inte får något svar på och hon bara går.

    Kan nämna att varit extra gullig under gårdagen.

    Jag vet inte vad jag ska tro. Hade hon svarat och saker stämde hade det inte varit några problem. Men när hon är så undvikande känner jag mig orolig.

  • Svar på tråden Osäker
  • Anonym (.)

    Nä det verkar lite sketchy.. Men å andra sidan, varför skulle hon vara otrogen i ert kök när du ligger och sover i samma hus/lägenhet? 

  • Anonym (Annon)

    Hon var väldigt full när hon ringde på natten och sa att hon skulle ha efterfesten.

    Kan nämna att när jag gick på toaletten hörde jag henne springa upp och in i sovrummet, kände på dörrhandtaget till badrummet och gick sedan ner lugnt ner. (Etage köket där dom var är nere). Han var då kvar.

  • qfnafnjf

    Garanterat någon form av otrogenhet fullständigt uppenbart.

    Man kan aldrig lita på tjejer. Ska man ha en får man räkna med att hon inte klarar av att vara vare sig lojal eller trogen. Bögar är likadana.

  • Tecum

    Varför tar man öht hem en okänd(?) kille på efterfest när man är sambo? Låter inte klokt någonstans. Ville hon vara otrogen var det mer än lovligt riskabelt då du var hemma. Är det en hittepåtråd?

    OM det är sant kan hon vara ledsen för att de hånglade, eller att han missuppfattade och förväntade sig mer och hon var tvungen att freda sig.

  • Anonym (Annon)

    Ingen troll tråd.

    Det låter väldigt idiotiskt att göra det hemma. Men...

    Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Hon är väldigt sociala av sig och ville att jag skulle vara med på efterfesten. Men den natten ochvdagen efter var väldigt underlig. Saker ville inte riktigt stämma, logisk sett. Sen att hon undviker allt som har med efterfesten att göra.

  • Mr K69

    Men tänk efter, om din mamma hade bjudit hem en man på efterfest och din pappa hade varit hemma och sovit.... Hur låter det?

  • Anonym (Annon)

    Låter fel men inte nödvändigtvis otrohet.

    För mig är det dagen efter som får mig att känna mig illa till mods.

  • Anonym (G)
    Anonym (.) skrev 2018-08-27 16:07:08 följande:
    Nä det verkar lite sketchy.. Men å andra sidan, varför skulle hon vara otrogen i ert kök när du ligger och sover i samma hus/lägenhet? 
    Håller med
  • Anonym (ytrewq)
    Anonym (Annon) skrev 2018-08-27 16:03:19 följande:

    Kan nämna att varit extra gullig under gårdagen.


    Extra gullig tyder på dåligt samvete av en eller annan anledning.
  • Anonym (Annon)

    Det är detta som gör mig så frustrerad.

    Jag kan förstå att hon ville festa vidare och hittat en ny ?vän?. Men att ta hem honom? Inget jag ens skulle tänka på, om det inte antingen var fler eller en kille. Ensam tjej aldrig i livet utan min sambo.

    Dagen efter verkade det som om hon vill glömma den biten av kvällen.

    Några tips på hur jag försynt kan ta reda på om hon ljuger eller bara får reda på mer vad som hände?

Svar på tråden Osäker