• Anonym (Sex polls)
    Äldre 28 Aug 17:56
    3149 visningar
    3 svar
    3
    3149

    Tjejer - din favorit dildo?

    Gillar naturligt utformade i lagom storlek

    Gillar naturligt utformade extra stor

    Gillar massage stavat bättre

    Gillar G punkt stavar bäst

    Gillar dubbel dildo

    Annat jag skriver om nedan

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer - din favorit dildo?
  • Anonym (Ointr­essera­d)
    Äldre 28 Aug 18:04
    #1

    Äger ingen dildo av den enkla anledningen att jag kommer av klitorisstimulans, inte av att ha nåt inuti fittan. Tänk om killar kunde vara lite mer vidsynta och inte så kukfixerade.

  • Anonym (Ointr­essera­d)
    Äldre 28 Aug 18:07
    #2

    Dessutom är det en extra turnoff att du särskriver i typ varje mening!

  • Äldre 29 Aug 15:13
    #3
    Anonym (Ointresserad) skrev 2018-08-28 18:04:54 följande:

    Äger ingen dildo av den enkla anledningen att jag kommer av klitorisstimulans, inte av att ha nåt inuti fittan. Tänk om killar kunde vara lite mer vidsynta och inte så kukfixerade.


    Kanske inte så konstigt att vi är kukfixerade eftersom vi nu råkar ha blivit utrustade med kuk och inte en vidhängande elektrisk vibrator...  Glad - eller en extra tunga ovanför kukroten.

    Jag och många andra män skulle gärna önska att alla kvinnor njöt av en kuk i fittan. Beklagligt att det inte funkar så. Men dom flesta män som lever med en stadig partner har förhoppningsvis lärt sig hur just deras partner funkar. Det är nämligen väldigt olika vad olika kvinnor njuter av. Många njuter av kuken, andra inte, vissa vill bli slickade, vissa vill inte alls bli slickade, vissa är ok att smeka sig själv under samlaget, andra inte osv...
    Vem har sagt att sex ska vara enkelt..?  Skrattande
Svar på tråden Tjejer - din favorit dildo?