• Umman

    kort riklig blödning vid missfall

    var gravid 6e veckan men storblödde både blod och koagel igår förmiddag, efter 5 timmar slutade blödningen tvärt. Blöder man inte längre vid missfall? Testet är fortfarande lika positivt så hgc-halterna har tydligen inte dalat, fortfarande lite illamående och har inte känt någon smärta vid blödningen.

  • Svar på tråden kort riklig blödning vid missfall
  • Umman

    tack för ditt svar, hoppas givetvis men vet ju att det är kört så då är det bättre att obehaget går fort :(

  • linnis83

    Vet att min syster fick en sån störtblödning i sin sista graviditet. Hon blödde igenom flera bindor under några timmar men sen slutade det. Hon var helt säker på missfall men graviditeten fortsatte och är nu en tjej på snart 6 år.

    Så det behöver inte vara kört!

  • Jag är bara jag

    Jag har blödit massor vid mina m.f. Vid det i v .6-7 blödde jag 4,5 vecka. En dags blod skulle jag inte nödvändigtvis tolka som m.f. Har blödit en vecka v.7 också och fick barn ändå.

  • Umman

    Var både mkt blod (blöder inte så mkt vid mens så för mig var det mkt) gissningsvis 3 fulla menskoppar men blödde inte igenom då jag var hemma och gick på toa ständigt för att kolla läget. Flera stora koagelklumpar också. Kan inte få tid till undersökning förrän nästa fredag och det är riktigt jobbigt att vänta.

  • ranten

    När jag hade mf och ma så sa de att det ska komma klumpar det kan vara barnet. Utan klumpar blev de oroliga för utomkveds. Du kanske kan åka och kolla?

Svar på tråden kort riklig blödning vid missfall