• Äldre 31 Aug 03:03
    2129 visningar
    4 svar
    4
    2129

    Bör vi vara oroliga?!

    Hejsan kära familjelivemedlemmar! 


    Jag ska gå rakt på sak, nu är det så här. 
    Vår kära lilla ängladotter på 14 år har alltid varit våran ögonsten. 


    Både jag och min man upplever att vi har en fin relation till henne. Hon har alltid haft bra umgänge och lyssnat på vacker musik med fina budskap. 


    Nu till saken. Där vi bor är det välkänt att droger florerar och att ungdomar blir indragna i fel kretsar. Vi har gjort allt för att skydda henne ifrån denna mörka värld vi lever i. 


    Nu har hon börjar hänga med ungdomar utan hopp och även börjat lyssna på sån där knarkmusik. hon har även börjat ha dörren stängd.


    Jag kollade i smyg igenom hennes telefon och ser till min fasa att den här låten var hennes mest spelade.. Lyssna och säg mig om detta är farlig musik? eller om jag tolkar den fel? 


    open.spotify.com/track/4qi9dIiXxkQidFUulBZWBs


     


    Snälla hjälp oss! bör vi vara oroliga ?

  • Svar på tråden Bör vi vara oroliga?!
  • Anonym (S)
    Äldre 31 Aug 04:16
    #1

    Ängladotter? Är hon inte i livet?

  • Anonym (farli­g)
    Äldre 31 Aug 07:06
    #2

    Vilken musik man lyssnar på säger väldigt lite om vem man är som person. Jag upplever att din oro är helt obefogad.

    Blev lite nyfiken på vad ?vacker musik med fina budskap? är för någonting, har du några exempel?

  • Anonym (farli­g)
    Äldre 31 Aug 07:06
    #3

    Vilken musik man lyssnar på säger väldigt lite om vem man är som person. Jag upplever att din oro är helt obefogad.

    Blev lite nyfiken på vad ?vacker musik med fina budskap? är för någonting, har du några exempel?

  • Furti
    Äldre 31 Aug 08:51
    #4
    Karinmoder skrev 2018-08-31 03:03:50 följande:

    Hejsan kära familjelivemedlemmar! 


    Jag ska gå rakt på sak, nu är det så här. 
    Vår kära lilla ängladotter på 14 år har alltid varit våran ögonsten. 


    Både jag och min man upplever att vi har en fin relation till henne. Hon har alltid haft bra umgänge och lyssnat på vacker musik med fina budskap. 


    Nu till saken. Där vi bor är det välkänt att droger florerar och att ungdomar blir indragna i fel kretsar. Vi har gjort allt för att skydda henne ifrån denna mörka värld vi lever i. 


    Nu har hon börjar hänga med ungdomar utan hopp och även börjat lyssna på sån där knarkmusik. hon har även börjat ha dörren stängd.


    Jag kollade i smyg igenom hennes telefon och ser till min fasa att den här låten var hennes mest spelade.. Lyssna och säg mig om detta är farlig musik? eller om jag tolkar den fel? 


    open.spotify.com/track/4qi9dIiXxkQidFUulBZWBs


     


    Snälla hjälp oss! bör vi vara oroliga ?


    Påminner om när Malcolm McLaren skrev insändare till tidningarna och föfasade sig över Sex Pistols... Dvs effektiv marknadsförning.
Svar på tråden Bör vi vara oroliga?!