• Äldre 2 Sep 00:04
    4035 visningar
    2 svar
    2
    4035

    Lurad på Internet

    Hej!

    Måste bara skriva av mig. Jag är så arg! Jag köpte en mobil på internet letgo av en kille. Vi skrev ett avtal med avtal24. Jag var dum nog att tro på idioten. Jag betalde 5000kr. Nån dag senare fick jag ett paket. Det var en tom kartong. Han blåste mig helt enkelt. Efteråt fick jag reda på att han blivit åtald för bedrägeri förut. Jag polisanmälde honom. Och sist jag han messade till mig så sa han att han skickade en mobil och posten blåst honom så han gjorde en reklamation. För han säger att han vill ha ersättning av postnord. Jag tänker ringa postnord och säga vad jag tror. Han försöker blåsa dom också. Jag vill bara att jäveln ska få sitt straff. Vad skulle ni gjort?

  • Svar på tråden Lurad på Internet
  • Fillib­om
    Äldre 2 Sep 00:08
    #1

    Jag tror aldrig att han varit i kontakt med Post Nord överhuvudtaget. Han är nog helt nöjd med att kommit åt dina 5000 kr så enkelt. Var paketet rekat eller assuerat? Annats kan han inte komma med någonting till Post Nord.
    Tror helt enkelt det är en lögn han enbart försett dig med, att han skall kräva ersättning av dem.

  • Äldre 2 Sep 00:17
    #2

    Det var ett rek. Han skickade mig en skärmdump på en reklamation till postnord. Men han kan ju bara ha skrivit in det i datorn sen raderat det utan att skicka det till postnord. Blir bara så arg, vill att alla ska veta vilken idiot han är.

Svar på tråden Lurad på Internet