• sana79

    Åter träffa ex

    Hej,

    Jag och mitt ex, separerades i mars, sen dess har vi det varit haft lite kontakter och vi träffdes en gång i juni och hade sex på nytt.

    men sen dess det blev bråk igen mellan oss men i förra veckan skrev jag till honom och vi pratade med varandra.

    Han följer mig genom kompisar och vill att jag inte ska träffa några av hans kompisar för att han har åsikter kring dem och tror han lite svart sjuk, och en hel del signaler på att han är svarsjuk

    Jag ställde frågan och sa att jag kommer till Stockholm " han bor i Stockholm" och vill träffa dig och göra roliga saker ihop men han sa gärna men allt mellan oss är slut och hoppas detta kan inte ge dig hopp om att vi ihop igen och så men jag vill gärna träffa honom igen,
    Jag är kär ihonom men samtidigt är rädd om mig att det här träffen kan göra mig ledsen på nytt?
    Vad tycker ni? Jag vill få honom tillbaka om det går

  • Svar på tråden Åter träffa ex
  • Anonym (M)

    Han säger ju själv att det är slut och han inte vill ge dig några förhoppningar. Att han inte vill att du ska bli ihop med några av hans vänner känns som en naturlig åsikt, jag skulle inte vilja att mitt ex blev ihop med en vän till mig. Det handlar inte om svartsjuka.

    Så nej för din egen skull träffa honom inte.

  • FrökenUndulat

    Förstår dig mer än väl, så svårt att säga nej till möjlighrten att träffa den man är kär i. Men han är i alla fall ärlig och berättar att det är slut. Du kommer bara lida mer. Träffa inte honom. Ändrar han sim och vill ha dig tillbaka så kommer han höra av aig. Att inte träffa hans kompisar är väl självklart, du skulle väl tycka att han vore en skitstövel om han började träffa nån av dina kompisar..? Skulle jag iaf.

  • sana79

    Jag hade en facebookkonto som hade visste lösenordet till den, Han är hela tiden loggar in där . (ävem om det är inte ok), Hur skulle jag tolka den?

  • Anonym (M)
    sana79 skrev 2018-09-04 08:53:39 följande:

    Jag hade en facebookkonto som hade visste lösenordet till den, Han är hela tiden loggar in där . (ävem om det är inte ok), Hur skulle jag tolka den?


    Att du ska byta lösenord.
  • Anonym (SD 2018)

    Tycker nog att en del som är snart 40 ska växa till sig.

Svar på tråden Åter träffa ex