• Anonym (Gravid?)

    Skinnbitar i mensen efter akut piller

    Hej

    Jag hade mens 9/8, tog dagen efter piller 19/8 pga kondomen sprack.

    Fick blödning 4 dagar efter att jag tog pillret(varade i ca 6 dgr, det var biverkning av pillret).

    Tre dagar efter blödningen tar slut får jag mens, vilket jag har nu. Det kommer som små skinn/köttbitar med mensen.

    Har ej ont. Vad kan de bitarna vara?

  • Svar på tråden Skinnbitar i mensen efter akut piller
  • Anonym (Ööö)

    Vilken sjukt äcklig rubrik på den här tråden. Varför kan inte alla tjejer som har frågor om sina flytningar och blödningar vända sig till en gynmottagning eller barnmorska istället och få svar från kunnig vårdpersonal?

  • Anonym (ss)
    Anonym (Ööö) skrev 2018-09-04 20:31:09 följande:

    Vilken sjukt äcklig rubrik på den här tråden. Varför kan inte alla tjejer som har frågor om sina flytningar och blödningar vända sig till en gynmottagning eller barnmorska istället och få svar från kunnig vårdpersonal?


    För att det här är ett forum???????
  • EpicNurse

    Det är större delar av slemhinnan i livmodern som släpper. Så blir det ibland!


    ~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • EpicNurse
    Anonym (Ööö) skrev 2018-09-04 20:31:09 följande:

    Vilken sjukt äcklig rubrik på den här tråden. Varför kan inte alla tjejer som har frågor om sina flytningar och blödningar vända sig till en gynmottagning eller barnmorska istället och få svar från kunnig vårdpersonal?


    Varför klickar du då? Om du blir äcklad bara av rubriken så kan du kanske räkna ut att det som står i tråden ska vara på samma tema? Rättså puckat att gå in och läsa då, IMO!
    ~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
Svar på tråden Skinnbitar i mensen efter akut piller