• Hårfagre

    Torka pungen med hårtork ?

    Brukar ni torka pungen med hårtork hemma eller i omklädningsrummet på gymet/simhallen ?


    Släpp pungen fri !
  • Svar på tråden Torka pungen med hårtork ?
  • Mongoliet

    Sett en del gubbar på Sats för några år sedan som tyckte att det var normalt.

  • Fontana

    Ja, jag brukar blåsa av hela skrevet ett par varv med hårtorken när jag kommer ur duschen. Svårt att bli riktigt torr annars innan man drar på sig kallingarna.

  • Långbenopluto
    Fontana skrev 2018-09-05 08:57:19 följande:
    Ja, jag brukar blåsa av hela skrevet ett par varv med hårtorken när jag kommer ur duschen. Svårt att bli riktigt torr annars innan man drar på sig kallingarna.
    Använder du inte en handduk??
  • Fontana

    En handduk ska man som namnet anger använda för att torka händerna. Till pungen ska man använda en pungduk!

    Jag var faktiskt inne på Hemtex för ett tag sedan och frågade om de hade någon bra duk man kunde torka pungen och snorren med. Tjejen i kassan fick helt spel och ringde efter ordningsvakten! Väldigt mysko tjej!

    Men allvarligt: Det är svårt att bli helt torr i diverse skrymslen bara med en handduk: skrevet, stjärtskåran och under armarna. Där kommer en hårtork väl till pass. Jag trodde alla gjorde så, men jag är förstås en gammal gubbe. 

  • Hårfagre

    Brukar vara gubbar i 50-60 års åldern som torkar sina häng-klasar med hårtorken i omklädningsrummet i den lokala simhallen.

  • annabellelee

    Åh äntligen en annorlunda ts! Annars är det de gamla vanliga ämnena "min fru vill inte ha sex med mig", "varför vill min make alltid ha sex fast jag inte vill", "vad är det för fel på mitt barn?" och de märkligt många "killar, vad tycker ni om korta tjejer"-trådarna, men här är äntligen ett nytt ämne som engagerar och berör!

  • Hårfagre
    annabellelee skrev 2018-09-06 20:59:05 följande:

    Åh äntligen en annorlunda ts! Annars är det de gamla vanliga ämnena "min fru vill inte ha sex med mig", "varför vill min make alltid ha sex fast jag inte vill", "vad är det för fel på mitt barn?" och de märkligt många "killar, vad tycker ni om korta tjejer"-trådarna, men här är äntligen ett nytt ämne som engagerar och berör!


    Det är det jag är rädd för, den förmodade (men ack så förtretliga) beröring som kan ske mellan hårig pung, och utblåstmynningen av hårtorken...
Svar på tråden Torka pungen med hårtork ?