• Anonym (ooh)

    Tänk om man visste vilka män som också vill

    På Badoo får jag många gilla från andra män. Och ute känns det ibland som män kollar in mig. Man ser ju en del man inte skulle ha nåt emot Flört Synd man inte vet vilka man eventuellt skulle kunna ragga upp Drömmer

  • Svar på tråden Tänk om man visste vilka män som också vill
  • Anonym (H)
    Anonym (Kerstin) skrev 2018-09-05 11:05:55 följande:
    Du får helt enkelt fråga dom.
    Just så
  • qfnafnjf

    Synd att du inte vågar bete dig som en man och ragga på allt som verkar intressant för du styrs and sociala könsnormer. Så mycket för feminism va?

  • Cunnilingus18
    Anonym (ooh) skrev 2018-09-05 09:20:15 följande:

    På Badoo får jag många gilla från andra män. Och ute känns det ibland som män kollar in mig. Man ser ju en del man inte skulle ha nåt emot  Synd man inte vet vilka man eventuellt skulle kunna ragga upp 


    Jag skulle nog kunna säga att du har möjlighet hos de flesta, de flesta killar stöter ju på allt som rör sig haha... Har du testat att skriva till någon som kikat in dig på badoo än? ;)
  • BossHoss
    Anonym (ooh) skrev 2018-09-05 09:20:15 följande:

    På Badoo får jag många gilla från andra män. Och ute känns det ibland som män kollar in mig. Man ser ju en del man inte skulle ha nåt emot Flört Synd man inte vet vilka man eventuellt skulle kunna ragga upp Drömmer


    Skapa ett konto på QX annars, så får du leva ut dina fantasier
  • Anonym (G)
    BossHoss skrev 2018-09-05 13:54:18 följande:

    Skapa ett konto på QX annars, så får du leva ut dina fantasier


    QX Vad är det för sida?
  • BossHoss
    Anonym (G) skrev 2018-09-05 14:13:59 följande:
    QX Vad är det för sida?
    gruiser.com gå in och kika som vilket comunity som helst men inriktar sig först och främst på HBTQ människor men hetro är välkommna
  • qfnafnjf
    Anonym (G) skrev 2018-09-05 14:13:59 följande:
    QX Vad är det för sida?
    Undvik den. Massa perversa sodomiter och admins m.fl. inflytelserika är kända pedofiler vilket ledningen på sajten försöker dölja.
  • Anonym (ooh)

    Man kan ju inte flirta med män bara sådär.
    Jag har skrivit med män på Badoo (tyvärr mest idioter) eller för långt bort. På QX och BC också. Och jag har en del erfarenheter, lite grejer har jag testat.

  • Cunnilingus18
    Anonym (ooh) skrev 2018-09-06 09:00:06 följande:

    Man kan ju inte flirta med män bara sådär.
    Jag har skrivit med män på Badoo (tyvärr mest idioter) eller för långt bort. På QX och BC också. Och jag har en del erfarenheter, lite grejer har jag testat.


    Varför skulle du inte kunna flirta med män bara så där, du har väl inget att förlora för det? Ta för dig av livet istället och försök få det du vill ha :)
Svar på tråden Tänk om man visste vilka män som också vill