• densvartaapantern

    Gillar killar smala tjejer alls?

    Hej alla!

    Jag har verkligen funderat på något längre och varit ledsen för det också.

    Jag är ganska smal, väger runt 53 kg och är 170. Jag har ändå ganska stora bröst för min kroppsform, mycket höfter och smal mage. Mitt ansikte är får jag mest komplimanger för, har modellat med det och om jag får skryta lite själv tycker jag att jag ser bra ut i ansiktet.

    Men det finns en grej som verkar göra att dom flesta killarna ditchar mig för, min rumpa.

    Jag har en ganska naturligt toned rumpa så den ser bra ut bakifrån, men den är VERKLIGEN inte putig alls. Den är nästan helt platt från sidan. Det här har fått mitt självförtroende att sänkas till botten, blir jag dissad av en kille är det nästan bara för min rumpa. Jag har precis börjat hårdträna den så förhoppningsvis blir den större med tiden, men vill fråga er killar eller ni andra som också är intresserade av tjejer om en stor rumpa verkligen är så viktigt? Finns det några killar som ens gillar tjejer med mindre rumpa (för det verkar inte så för mig:() och gillar killar smala tjejer? Som jag har förstått det gillar dom allra flesta curvy innan smala men finns det några som föredrar smala? Snälla skriv!

  • Svar på tråden Gillar killar smala tjejer alls?
  • TriC

    En tjej med stor rumpa ser ut som en clown. Tjejen ska vara smal, med smal rumpa fast ska puta bakåt. Alltså en liten, putande rumpa ska det vara! 

    Nu vet du!

  • Furti

    Tror inte det är din kropp det är "fel" på, utan vilka du väljer att lyssna på.

  • Pope Joan II
    densvartaapantern skrev 2018-09-05 14:05:34 följande:

    Hej alla!

    Jag har verkligen funderat på något längre och varit ledsen för det också.

    Jag är ganska smal, väger runt 53 kg och är 170. Jag har ändå ganska stora bröst för min kroppsform, mycket höfter och smal mage. Mitt ansikte är får jag mest komplimanger för, har modellat med det och om jag får skryta lite själv tycker jag att jag ser bra ut i ansiktet.

    Men det finns en grej som verkar göra att dom flesta killarna ditchar mig för, min rumpa.

    Jag har en ganska naturligt toned rumpa så den ser bra ut bakifrån, men den är VERKLIGEN inte putig alls. Den är nästan helt platt från sidan. Det här har fått mitt självförtroende att sänkas till botten, blir jag dissad av en kille är det nästan bara för min rumpa. Jag har precis börjat hårdträna den så förhoppningsvis blir den större med tiden, men vill fråga er killar eller ni andra som också är intresserade av tjejer om en stor rumpa verkligen är så viktigt? Finns det några killar som ens gillar tjejer med mindre rumpa (för det verkar inte så för mig:() och gillar killar smala tjejer? Som jag har förstått det gillar dom allra flesta curvy innan smala men finns det några som föredrar smala? Snälla skriv!


    Så du menar att killar har sagt "Tack, men nej tack!" till dig och förklarat det med att de inte är nöjda med utseendet på din stjärt?

    Jag har svårt att tro det faktiskt. Känns inte som en möjlig sak.
  • K Kalle
    Ginnkki skrev 2018-09-05 15:42:58 följande:

    Tjejer ska vara mellan 170-185cm lång och 50-65 kg (50kg för 170 och 65kg för 185)


    Sån tur då att jag hittat en man som gillar kvinnor som är 1,68 och väger 56kg.
  • qfnafnjf

    Många gillar smala tjejer. Men det är också många som gillar korta. Jag tycker detta är en ganska trivial kunskap som man lär sig när man växer upp och ser på omgivningen.

    Problemen börjar när man börjar lyssna på andra och bry sig om vad andra tycker och tycker att andra ska tycka samma. Det är grundfundamentet i t.ex. politik och bidrar till att orsaka splittring och konflikt. Det är matematiskt på ett vis egentligen.

  • Mongoliet

    Slapp rumpa är tradigt men fet overall är ändå värre. Oftast.

  • qfnafnjf
    Mongoliet skrev 2018-09-05 16:56:45 följande:

    Slapp rumpa är tradigt men fet overall är ändå värre. Oftast.


    Det är tur att overall döljer kroppsformer så bra som den gör.
  • Mongoliet
    qfnafnjf skrev 2018-09-05 17:08:53 följande:

    Det är tur att overall döljer kroppsformer så bra som den gör.


    Hyfsat tycker jag. Kan nog spotta ett slappt ass även i en lyxig overall.
Svar på tråden Gillar killar smala tjejer alls?