• Anonym (Babe)
    Äldre 6 Sep 00:45
    13220 visningar
    87 svar
    87
    13220

    Är ni etnisk svenska killar rädda för utländska tjejer?

    Jag är en utländsk tjej och dras till svenska killar och jag börjar undra varför jag typ aldrig lyckas träffa en?? Är ni rädda för hedersvåld? Mina bröder? Orkar ni inte med kulturkrocken? Stör det er att jag är uppvuxen i förorten och pratar lite slang?? Haha frågorna är många!

    Frågan går ut till de som ändå dras till utländska tjejer (är från mellanöstern) men som ändå inte riktigt ge sig in i något med en!

  • Svar på tråden Är ni etnisk svenska killar rädda för utländska tjejer?
  • Mongol­iet
    Äldre 6 Sep 01:33
    #1

    Tror inte att det är din bakgrund som är problemet. Nog bara samma problem som alla andra har. Inte träffat rätt helt enkelt. Nästan alla mina svenska kompisar som är singlar har tröttnat på svenska tjejer och föredrar tjejer från alla andra länder, inklusive ditt alltså.

  • Anonym (Tello­lit)
    Äldre 6 Sep 02:24
    #2

    Föredrar dom arr konvertera också ?

  • Mongol­iet
    Äldre 6 Sep 02:25
    #3
    -1
    Anonym (Tellolit) skrev 2018-09-06 02:24:03 följande:

    Föredrar dom arr konvertera också ?


    Har vänner som har gjort det & skulle kunna göra det själv.
  • qfnafn­jf
    Äldre 6 Sep 02:37
    #4

    Jag är livrädd för precis allt och alla. Därför är jag mig själv närmast. Gillar speglar gör jag också.

    Utländska tjejer ingår absolut i detta koncept.

  • Anonym (Nisar­d)
    Äldre 6 Sep 02:40
    #5

    Ja alla gånger. Jag är en arabisk tjej med arabiska vänner.Jag SER att killar vill men de säger inget. De e tysta som möss. jag är svensk i mitt hjärta och jag förstår inte. alla som kommer e araber. jag vill inte ha araber. alla i min familj säger samma svenskar e rädda för araben

  • qfnafn­jf
    Äldre 6 Sep 02:49
    #6
    +1
    Anonym (Nisard) skrev 2018-09-06 02:40:58 följande:

    Ja alla gånger. Jag är en arabisk tjej med arabiska vänner.Jag SER att killar vill men de säger inget. De e tysta som möss. jag är svensk i mitt hjärta och jag förstår inte. alla som kommer e araber. jag vill inte ha araber. alla i min familj säger samma svenskar e rädda för araben


    Klart de är! Annars blir man ju sprängd i luften, lynchad eller värre eller bara tystad.
  • Mongol­iet
    Äldre 6 Sep 02:54
    #7
    Anonym (Nisard) skrev 2018-09-06 02:40:58 följande:

    Ja alla gånger. Jag är en arabisk tjej med arabiska vänner.Jag SER att killar vill men de säger inget. De e tysta som möss. jag är svensk i mitt hjärta och jag förstår inte. alla som kommer e araber. jag vill inte ha araber. alla i min familj säger samma svenskar e rädda för araben


    Stämmer inte. Jag är inte rädd. Skulle mer än gärna träffa en arabisk tjej. Ge mig en lista med foton alt anordna en speed-dating med bara arabiska tjejer & svenska killar. Lovar att killarna inte blir svåra att hitta till det.
  • Anonym (Nisar­d)
    Äldre 6 Sep 02:59
    #8
    +1
    Mongoliet skrev 2018-09-06 02:54:33 följande:
    Stämmer inte. Jag är inte rädd. Skulle mer än gärna träffa en arabisk tjej. Ge mig en lista med foton alt anordna en speed-dating med bara arabiska tjejer & svenska killar. Lovar att killarna inte blir svåra att hitta till det.
    Men alla araber skulle komma direkt och skrämma bort svemsken
  • qfnafn­jf
    Äldre 6 Sep 03:08
    #9
    Anonym (Nisard) skrev 2018-09-06 02:59:25 följande:
    Men alla araber skulle komma direkt och skrämma bort svemsken
    Lär inte ske. De gånger jag sätter mig som ensam svensk vid ett bord med araber och försöker vara social så är det araberna som går.
  • Mongol­iet
    Äldre 6 Sep 03:08
    #10
    Anonym (Nisard) skrev 2018-09-06 02:59:25 följande:

    Men alla araber skulle komma direkt och skrämma bort svemsken


    Orka vara rädd för det liksom. Har du någon söt, smart & rolig släkting som behöver komma hit så kan jag gifta mig med henne. Hon behöver kunna få ett jobb här dock.
Svar på tråden Är ni etnisk svenska killar rädda för utländska tjejer?