• Anonym (Nyfiken)

    Parleksak i sängen?

    Hej, jag söker rekommendationer på parleksaker i sängen.

    Funderade på en mindre vibrator och undrar om det ska vara en fristående, fingervibrator eller en på en penis ring. Behöver rekommendationer.

  • Svar på tråden Parleksak i sängen?
  • Anonym (Paret)

    Vi har mycket anala leksaker,då vi båda tycker om att få njutning där,ett bra tips tycker vi.

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Paret) skrev 2018-09-09 19:13:09 följande:

    Vi har mycket anala leksaker,då vi båda tycker om att få njutning där,ett bra tips tycker vi.


    Vad ska man köpa för något? Hur blir det med den bajsnödiga känslan av att få något upptryckt? Tror du verkligen analt är för alla?
  • Anonym (Paret)

    Man får se till att tarmen är tom,och nej alla tycker kanske om det men vi har upptäckt att det är skönt.

  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Paret) skrev 2018-09-11 07:35:25 följande:

    Man får se till att tarmen är tom,och nej alla tycker kanske om det men vi har upptäckt att det är skönt.


    Låter ju lättare sagt än gjort, tack för svar
  • Anonym (Kvinna35)

    Den här leksaken har jag köpt medan jag varit singel så har inte ännu hunnit pröva den med någon. Trots det är det min favorit leksak och jag ser fram emot att pröva den med någon. :)
     
    Den heter We-Vibe. Lägger in en länk här under. Det finns andra märken som har samma produkt.
    we-vibe.com/sync

    Det tog lite tid innan jag hitta rätt teknik för mig med den här leksaken men nu när jag gjort det är den absolut min favorit. Som tips kan jag i alla fall säga att undvik mycket glidmedel för då glider den ut. Bäst gillar jag en position med den som jag slipper lägga min tyngd på den så att den hela tiden trycker odentligt mot min klitoris och så en dildo med i leken. Tycker också det känns fantastiskt att lägga den i och sedan rida soffans armstöd. :)

  • Anonym (hur?)
    Anonym (Kvinna 35) skrev 2018-09-12 13:33:31 följande:

    Min man och jag gillar saker som vi båda kan använda tillsammans. Vi köpte hem en rolig sexleksak som ger oss båda det vi vill ha och den kan användas på många olika sätt för stimulering, Beauments Doppio 2.0. Jag på honom och han på mig och båda samtidigt. Vi har testat We-vibe som någon nämnde men denna här så mycket mer att erbjuda. Plockade upp en bild här från Vuxentoys


    Fattar inte vad gör ni med den???
  • Anonym (Kvinna35)
    Anonym (Kvinna 35) skrev 2018-09-12 13:33:31 följande:
    Min man och jag gillar saker som vi båda kan använda tillsammans. Vi köpte hem en rolig sexleksak som ger oss båda det vi vill ha och den kan användas på många olika sätt för stimulering, Beauments Doppio 2.0. Jag på honom och han på mig och båda samtidigt. Vi har testat We-vibe som någon nämnde men denna här så mycket mer att erbjuda. Plockade upp en bild här från Vuxentoys

    Jag vet vad jag köper nästa gång jag vill ha en ny leksak :)
  • Endriu25
    Anonym (Kvinna35) skrev 2018-09-12 15:36:11 följande:

    Jag vet vad jag köper nästa gång jag vill ha en ny leksak :)


    Vad ska du köpa nästa gång?
  • Fluffer
    Anonym (Kvinna35) skrev 2018-09-12 05:56:38 följande:

    Den här leksaken har jag köpt medan jag varit singel så har inte ännu hunnit pröva den med någon. Trots det är det min favorit leksak och jag ser fram emot att pröva den med någon. :)

     

    Den heter We-Vibe. Lägger in en länk här under. Det finns andra märken som har samma produkt.

    we-vibe.com/sync

    Det tog lite tid innan jag hitta rätt teknik för mig med den här leksaken men nu när jag gjort det är den absolut min favorit. Som tips kan jag i alla fall säga att undvik mycket glidmedel för då glider den ut. Bäst gillar jag en position med den som jag slipper lägga min tyngd på den så att den hela tiden trycker odentligt mot min klitoris och så en dildo med i leken. Tycker också det känns fantastiskt att lägga den i och sedan rida soffans armstöd. :)


    Ser lite opraktisk ut. Blir de inte för tight med en snopp?

    Hur fungerar de olika ställningarna och hur upplever mannen med ytan från leksaken? Känns som det kanske fungerar om man tar det lugnt och man kanske bör det eller?
  • Anonym (Kvinna35)
    Endriu25 skrev 2018-09-12 18:38:05 följande:
    Vad ska du köpa nästa gång?
    Jag tänker köpa leksaken som rekommenderades i andra inlägget av Kvinna35. Hon använde samma signatur som jag.
  • Anonym (Kvinna35)
    Fluffer skrev 2018-09-13 00:44:02 följande:
    Ser lite opraktisk ut. Blir de inte för tight med en snopp?

    Hur fungerar de olika ställningarna och hur upplever mannen med ytan från leksaken? Känns som det kanske fungerar om man tar det lugnt och man kanske bör det eller?
    Som sagt har jag tyvärr inte ännu prövat den tillsammans med någon. Jag får helt grymt bra orgasmer med den och jag hoppas jag kommer att hitta på ställningar där den även känns bra för mannen.

    Leksakens yta är mjuk och jag tycker inte att den skapar friktion. Om man använder glidmedel blir ytan riktigt hal och leksaken är svår att få och hållas på plats när den glider så lätt ur ens grepp.

    Den delen som kommer in i slidan är platt och sätter sig mot slidväggen. Jag har använt dildon samtidigt och det har inte varit ett problem. 

    Hoppeligen får jag snart en chans att pröva den med någon. Efter det kan jag skriva och berätta vad som fungerade och vad som inte var bra :) 
  • Anders 386

    Wevibe funkade inte alls för oss, kändes bökig och störde mer än den tillförde.
    Efter en del experimenterande har vi skippat allt som vibrerar - numera använder vi bara en dildo och inget annat. Funkar bra att använda när man samtidigt stimulerar klittan med fingrar eller tunga. Skönare än vibrationer tycker min fru.

  • Fluffer
    Anonym (Kvinna35) skrev 2018-09-13 06:04:06 följande:

    Som sagt har jag tyvärr inte ännu prövat den tillsammans med någon. Jag får helt grymt bra orgasmer med den och jag hoppas jag kommer att hitta på ställningar där den även känns bra för mannen.

    Leksakens yta är mjuk och jag tycker inte att den skapar friktion. Om man använder glidmedel blir ytan riktigt hal och leksaken är svår att få och hållas på plats när den glider så lätt ur ens grepp.

    Den delen som kommer in i slidan är platt och sätter sig mot slidväggen. Jag har använt dildon samtidigt och det har inte varit ett problem. 

    Hoppeligen får jag snart en chans att pröva den med någon. Efter det kan jag skriva och berätta vad som fungerade och vad som inte var bra :) 


    Tänker bara att det kanske börjar skava för mannen efter ett tag.
  • Anonym (Kvinna35)
    Fluffer skrev 2018-09-14 00:56:21 följande:
    Tänker bara att det kanske börjar skava för mannen efter ett tag.
    Jag läste en hel del recensioner innan jag köpte produkten. Åsikterna verkade vara väldigt delade. Somliga tyckte att den var klumpig och inte alls passade som en parleksak medan andra tyckte att den var det bästa inköp de gjort. Men även de som skrev att de gillade leksaken sa att man måst pröva sig fram till de ställningar där den känns bra för båda. 

    Jag antar att det här är som de flesta saker med sex. Olika saker passar olika människor. Beror säkert väldigt mycket på anatomin av de som använder den. :)
  • Anonym (Parleksak)

    Vi skulle gärna ha en till man som leksak i sängen, men att hitta någon lämplig börjar kännas omöjligt

  • Anonym (Karl)
    Anonym (Parleksak) skrev 2018-09-14 05:37:50 följande:

    Vi skulle gärna ha en till man som leksak i sängen, men att hitta någon lämplig börjar kännas omöjligt


    Jag trodde män stod i kö för att hjälpa till? Iaf ser det ut som det på BC.
    Men det kanske är svårt att hitta någon som känns rätt?
  • Anonym (Parleksak)
    Anonym (Karl) skrev 2018-09-14 09:58:28 följande:

    Jag trodde män stod i kö för att hjälpa till? Iaf ser det ut som det på BC.

    Men det kanske är svårt att hitta någon som känns rätt?


    Ja det är klurigt
  • Wowbagger2000

    En av våra favoriter (om man gillar analsex) är en dildo jag spänner på mig med en ring runt roten på kuken (vilket även gör att kuken blir hårdare) och en runt kulorna (kräver lite försiktighet när den ska av och på).

    Fastän den inte så stor, så känns det riktigt trångt och skönt när jag tar henne analt samtidigt som dildon är i fittan. Iom att den sitter fast på mig så blir det enligt henne en mycket större känsla av att vara uppfylld jämfört med en vanlig dildo.

Svar på tråden Parleksak i sängen?