• missme85

    Varulv

    Jag och min syster var ute med hunden på tomten. Mitt emot våran tomt så finns ett dagis. Mot våran tomt gränsar staketet till dagiset och innnför staketet precis så finns en liten byggnad med plåt tak.

    Jag och min syster var ute på natten och hörde ett ljud som kom från taket. Vi tittade upp ocj började skrika samtidigt och skrek spring! Ljudet lät som klor som krafsa och vi såg en stor svart lurvig sak som var större än hennes schäfer hund. Den var på alla fyra och det finns inte en möjlighet att det var mänskligt. Sen ett djur kan inte hoppa upp där.

    Taket var bara på fyra pelare. Som ett litet tak bara.

    Jag har aldrig varit så rädd och min syster beskrev samma som jag såg!

    Min mamma berättade att även hon sett detta i sina yngre dagar.

    Jag tar inga droger ovh jag är frisk och jag var inte full eller trött.

    Har någon mer varit med om något eller något liknande??

  • Svar på tråden Varulv
  • Anonym (Wtf)

    Det var inte en varg då?

    Var i landet bir du?

    Jag gillar mystiska ting och fantasin sätts igång när jag läser något sådant hihi.

    Tror du på att det kan finnas varulvar på riktigt?

  • missme85
    Anonym (Wtf) skrev 2018-09-13 07:54:34 följande:

    Det var inte en varg då?

    Var i landet bir du?

    Jag gillar mystiska ting och fantasin sätts igång när jag läser något sådant hihi.

    Tror du på att det kan finnas varulvar på riktigt?


    Varg var det inte det är vi säkra på. Den var större bredare och ingen Björn. Detta va strax utanför Göteborg på en Ö. Dit Kommer man bara med färja.

    Jag har aldrig trott på sånt men nu efter detta så börjar jag tro för jag aldrig sett något liknande. Vet inte vad det var men inget som finns ?här?. Alltså inget vanligt djur .

    Jag har googlat sönder mig och det sägs finnas varulvar men de jag då skulle sett är en så kallad ?skogensväktare?. Det är en sorts demon om jag fattat rätt.

    Men jag vill tro pp saker men inte vilja se! Jag är så rädd haha. Men håller med dig, sånt är jätteintressant
  • Anonym (Wtf)

    Låter som en saga haha, åk dit där igen och ta med kameran.

    Ruktigt intressant och vill höra mer haha.

    Brukar du uppleva ockulta saker?

  • missme85
    Anonym (Wtf) skrev 2018-09-22 11:50:47 följande:

    Låter som en saga haha, åk dit där igen och ta med kameran.

    Ruktigt intressant och vill höra mer haha.

    Brukar du uppleva ockulta saker?


    Det gör det haha. Var faktiskt skrämmande.

    Jag är väldigt öppen men väldigt rädd för det okända.

    Jag har varit med om mycket som inte finns logisk förklaring till.

    Jag har hört någon skrika och jag var på arbetsplatsen där det var bara jag och min kollega. Jag trodde det var hon så jag sprang i panik till henne. Men det var inte hon. Ingen annan i närheten då det var på natten i ett industri område. Och det var inifrån byggnaden men vi var som sagt ensamma.

    En annan gång var vi 2. Vi släkte överallt och kolla så allt var stängt. Jag och kollegan vet att vi släckte. När vi kom till parkeringen så var det tänt. Vi åkte ut från parkeringen och sen tillbaka men då var det släckt igen. Helvete heller att vi går in sa vi då haha. Om någon kommit hade vi sett det.

    Sen det vanliga, ser skuggor och tekniken sätts på och dörren som låter som att någon kommer in.

    Jag var hemma själv och var på toa. Då hörde jag att dörren öppnades så jag sprang ut för trodde min hund hade öppnar till sovrummet. Men den var stängd men balkong dörren var öppen .. bodde pp 4:e våningen.

    Nu för någon helg sen så sov vi en stuga. Vi gick ut och gick pp natten och hörde då tre bankningar från en container men Ingen var där.... så vi sa att det finns inga spöken och då banka det tre höga smällar igen! När vi kom till stugan så var fönstret öppet. Då hörde vi att någon höll på med fönstret men ingen var där.

    Jag jobbar i hemtjänsten så var hos en kund och jag hörde lekande barn från grannen. Jag tänkte att gud att barn är vakna så sent!! Men det finns inga barn där, bara äldre. Då var klockan runt 11 på kvällen.

    Jag såg även en gammal sjuksköterska spatsera in i ett rum pp ett äldreboende. Var ingen i det rummet,

    Usch, jag ser och hör så mycket men försöker att stänga mig. Har FU varit med om något?
  • Anonym (Wtf)
    missme85 skrev 2018-09-22 19:52:58 följande:

    Det gör det haha. Var faktiskt skrämmande.

    Jag är väldigt öppen men väldigt rädd för det okända.

    Jag har varit med om mycket som inte finns logisk förklaring till.

    Jag har hört någon skrika och jag var på arbetsplatsen där det var bara jag och min kollega. Jag trodde det var hon så jag sprang i panik till henne. Men det var inte hon. Ingen annan i närheten då det var på natten i ett industri område. Och det var inifrån byggnaden men vi var som sagt ensamma.

    En annan gång var vi 2. Vi släkte överallt och kolla så allt var stängt. Jag och kollegan vet att vi släckte. När vi kom till parkeringen så var det tänt. Vi åkte ut från parkeringen och sen tillbaka men då var det släckt igen. Helvete heller att vi går in sa vi då haha. Om någon kommit hade vi sett det.

    Sen det vanliga, ser skuggor och tekniken sätts på och dörren som låter som att någon kommer in.

    Jag var hemma själv och var på toa. Då hörde jag att dörren öppnades så jag sprang ut för trodde min hund hade öppnar till sovrummet. Men den var stängd men balkong dörren var öppen .. bodde pp 4:e våningen.

    Nu för någon helg sen så sov vi en stuga. Vi gick ut och gick pp natten och hörde då tre bankningar från en container men Ingen var där.... så vi sa att det finns inga spöken och då banka det tre höga smällar igen! När vi kom till stugan så var fönstret öppet. Då hörde vi att någon höll på med fönstret men ingen var där.

    Jag jobbar i hemtjänsten så var hos en kund och jag hörde lekande barn från grannen. Jag tänkte att gud att barn är vakna så sent!! Men det finns inga barn där, bara äldre. Då var klockan runt 11 på kvällen.

    Jag såg även en gammal sjuksköterska spatsera in i ett rum pp ett äldreboende. Var ingen i det rummet,

    Usch, jag ser och hör så mycket men försöker att stänga mig. Har FU varit med om något?


    Shit låter riktigt läskigt, får gåshud och blir lite rädd Haha när jag läser ditt svar.

    Men jag tror du har en medial förmåga, försök hitta någon som kanske kan hjälpa dig.

    Låter väldigt jobbigt.

    Har också varit med om en del saker men inte lika läskiga saker som dig.

    Ser ofta skuggor, en gång när jag stod och diskade i köket och var jag inne i mina egna tankar. Efter en stund hör jag hur någon slår mot keramik skålarna jag har bakom mig. Tänk ljudet av en sked som slår Mot en keramikskål, jag vänder mig om och det är alldeles tyst. Jag var ensam i huset, jätte konstigt.

    Sen har jag haft drömmar (eller stunden när jag precis somnat) hört musik på ett annat språk och vaknat och sjungt det jag hört och nynnat melodin. Även drömt att jag pratar med folk i olika delar av världen, kan vakna och prata det språket. Men är oftast så trött när det händer och dagen efter minns jag ingenting av det. Drömmarna är riktigt klara och jag har ofta undrat vad det är.

    Det där du skrev med att du hört någon skrika, det har jag också varit med om. Fast ögonblicket jag ska somna.

    Scary shit
  • missme85
    Anonym (Wtf) skrev 2018-09-22 22:52:03 följande:

    Shit låter riktigt läskigt, får gåshud och blir lite rädd Haha när jag läser ditt svar.

    Men jag tror du har en medial förmåga, försök hitta någon som kanske kan hjälpa dig.

    Låter väldigt jobbigt.

    Har också varit med om en del saker men inte lika läskiga saker som dig.

    Ser ofta skuggor, en gång när jag stod och diskade i köket och var jag inne i mina egna tankar. Efter en stund hör jag hur någon slår mot keramik skålarna jag har bakom mig. Tänk ljudet av en sked som slår Mot en keramikskål, jag vänder mig om och det är alldeles tyst. Jag var ensam i huset, jätte konstigt.

    Sen har jag haft drömmar (eller stunden när jag precis somnat) hört musik på ett annat språk och vaknat och sjungt det jag hört och nynnat melodin. Även drömt att jag pratar med folk i olika delar av världen, kan vakna och prata det språket. Men är oftast så trött när det händer och dagen efter minns jag ingenting av det. Drömmarna är riktigt klara och jag har ofta undrat vad det är.

    Det där du skrev med att du hört någon skrika, det har jag också varit med om. Fast ögonblicket jag ska somna.

    Scary shit


    Men åh vilka drömmar! Coolt skulle jag tycka. Kanske är så att du på något vänster varit i kontakt med någon på riktigt i drömmen. Är oftast då man är mottaglig säger de.

    Du hade sällskap i köket :). Du skulle frågat om den ville ha kaffe hehe. Kanske därför den slog haha.

    Jag minns en dröm , som återkom i två nätter.

    Min dröm ::

    Jag var ute och gick en kväll och kom till en stor parkering med gatulampor omkring. På parkeringen stod få bilar varav en volvo. Det kom fram en snygg kille med blonda lockar och hade på sig en jeans jacka med ?mudd?.

    Vi började pratas och hade väldigt trevligt en lång stund och tillslut så ser han att jag fryser och värmer mig i sin famn. Jag sa till han ?jag vet att detta är en dröm, men jag måste få träffa dig igen?. Varpå han sa att nästa hång jag sover så ska vi ses.

    Natten efter drömde jag igen, vi sågs på samma parkering och han stod framför volvon. Jag sa ?hej jag rodde aldrig jag skulle få se dig?. Då sa han att han alltid finns hos mig men att jag lättast får kontakt med honom i mina drömmar.

    Efter det har jag inte sett han.... jag vet inte men vissa säger att det var min skyddsängel som visa sig.

    Jag hittade en kvinna död. (Jobbar i hemtjänsten). Dagen efter så ser jag en fjäril i ösregnet sent på kvällen. En vit som flög ovanför mig,

    Har hänt massa saker..

    Men även sett vad jag tror är ufo haha. Var en kompis en gång som också såg med mig. Men andra tror inte på mig.

    Jag börjar Tro att vi inte är ensamma. Men saker och ting kan vi inte förklara och för mänskligheten är dom skrämmande. De finns nog där ute men undviker människan. Om ex utomjordingar skulle visa sig skulle det skapa kaos. Människan skulle inte kunna hantera det
  • Anonym (Wtf)

    Fan vad coolt, hoppas du träffar kullen igen i drömmen.

    Det finns massa övningar man kan göra för att komma till vissa drömmar. Googla.

    Är du tjej eller kille? Du verkar vara en riktigt intressant person.

    Ufo vet jag inte om jag tror på, men man vet aldrig allt är möjligt

  • missme85
    Anonym (Wtf) skrev 2018-09-23 00:51:51 följande:

    Fan vad coolt, hoppas du träffar kullen igen i drömmen.

    Det finns massa övningar man kan göra för att komma till vissa drömmar. Googla.

    Är du tjej eller kille? Du verkar vara en riktigt intressant person.

    Ufo vet jag inte om jag tror på, men man vet aldrig allt är möjligt


    Åh det ska jag googla . Jag är en tjej, du med?

    Näe jag vet inte men saker man ser ibland kan man inte förklara hmm...
  • Icewolf

    Det kanske var en dogman ni såg? Det är i princip en varulv, minus att den förvandlar sig från människa till ulv.


    Tro det eller ej, det har varit sjukt många som har sett liknande i USA. Det sägs även att ett fåtal i Sverige har skådat dessa varelser även Göteborg.


    Minns du hur den såg ut? Några detaljer?


    Är själv super intresserad i dessa såkallade dogmen och har lyssnat på en massa från Dogman Encounters på Youtube. Tror dock inte att de är övernaturliga.


    Hoppas själv på att någongång få se dessa, ifall de nu verkligen existerar


     

  • missme85
    Icewolf skrev 2018-09-23 02:26:59 följande:

    Det kanske var en dogman ni såg? Det är i princip en varulv, minus att den förvandlar sig från människa till ulv.

    Tro det eller ej, det har varit sjukt många som har sett liknande i USA. Det sägs även att ett fåtal i Sverige har skådat dessa varelser även Göteborg.

    Minns du hur den såg ut? Några detaljer?

    Är själv super intresserad i dessa såkallade dogmen och har lyssnat på en massa från Dogman Encounters på Youtube. Tror dock inte att de är övernaturliga.

    Hoppas själv på att någongång få se dessa, ifall de nu verkligen existerar

     


    Jag har läst om det. Jag tänker hur kan så många människor försvinna spårlöst och aldrig hittas?

    Denna var mörk /svart päls större än vår schäfer hund och mycket bredare. Lång päls som schäfern. Ansiktet var lite spetsigt som en varg. Den satt på konstigt sätt med benen som att det var påväg att attackera. Benen var stora breda.

    Alltså vi var så rädda så vi sprang. Det var inget vanligt djur..

    Jag ska kolla det på youtube
  • Anonym (Wolfy)

    Lite halvjobbigt med dom där, vad det nu än är.
    Smällde till sidan på cheva pickisen så den blev ramsne, ut med bössan men den linka iväg och lämnade aningen "kommer du efter så dör du".
    Vet att dom stryker på tomten ibland och komma krossa rutan en dag med ett "you fucked sunshine" leende på läpparna, förhoppningsvist tar jag en av dom med mej i graven.
    Varit ute i skogen ibland på natten med värmesiktet, kompakt som en stor varg men lämnar spår av 2-300kg.
    Dom är inte dumma för dom känner av närvaro och aviker så fort man är i närheten, det gör inte rådjur, älgar, rävar, vargar. Eller ja självklart aviker dom oxå när dom känner ett hot men detta är extremt vaksamt.
    Även diverse svallerfällor (snubbeltrådar, rörelsekameror) går dom runt som ingenting. Det är uträknat som en elitsoldat som smyger omkring.
    Det känns som man är bytet av en tålmådig jägare, inget kött eller mening, just jakten som är det viktiga.

  • Icewolf
    missme85 skrev 2018-09-23 02:42:20 följande:
    Jag har läst om det. Jag tänker hur kan så många människor försvinna spårlöst och aldrig hittas?

    Denna var mörk /svart päls större än vår schäfer hund och mycket bredare. Lång päls som schäfern. Ansiktet var lite spetsigt som en varg. Den satt på konstigt sätt med benen som att det var påväg att attackera. Benen var stora breda.

    Alltså vi var så rädda så vi sprang. Det var inget vanligt djur..

    Jag ska kolla det på youtube

    Skrämmande, men väldigt intressant. Jag hade också sprungit! Snabbt, väldigt snabbt!

  • missme85
    Icewolf skrev 2018-09-23 13:28:13 följande:

    Skrämmande, men väldigt intressant. Jag hade också sprungit! Snabbt, väldigt snabbt!


    Jag satt och kollade youtube du skrev om. Intressant faktiskt. Det är många som beskriver samma oberoende av varandra .

    Men jag kommer härdanefter undvika skogen kvällstid/nattetid med hunden haha.
  • Icewolf
    missme85 skrev 2018-09-23 13:53:41 följande:
    Jag satt och kollade youtube du skrev om. Intressant faktiskt. Det är många som beskriver samma oberoende av varandra .

    Men jag kommer härdanefter undvika skogen kvällstid/nattetid med hunden haha.

    Det är väldigt intressant. Är själv super intresserad i allt mystiskt som bigfoot, Loch Ness odjuret etc.


     


    Det hade jag också gjort. Jag har inte ens upplevt nåt liknande, men kände mig lite illa till mods när jag var i skogen för två veckor sen, vetandes att dessa kanske finns. 


    Jag skulle gärna vilja se en, men samtidigt så vill jag inte, haha. Är rädd att det kommer att påverka mig på något sätt. Men det är väl likabra att vara medveten att dessa kanske finns.

  • Anonym (Wtf)

    Jävligt intressant, går ofta promenader i skogen.

    Kommer nog försöka koppla bort allt om dogman, aldrig hört talas om det. Var skulle de bo i såfall och varför har ingen pratat om dessa förut?

    Bigfoot har man hört om ett par ggr under sitt liv.

Svar på tråden Varulv