• Anonym (Kär?)

    Min dejt" har för liten penis.

    Vad ska jag göra?

    Känner mig så taskig.

    Har känt en kille i några v allt kändes som en dröm han är snygg har ett bra och spännande jobb han är lång.Min dröm kille till utseende och så snäll trevlig mysig och allt var perfekt. Tills vi skulle ha sex i helgen:( Jag gillar sex och det måste min partner också göra men nu till min fråga. Jag tycker han har alldeles för liten penis.Jag kommer inte och kunna bli tillfredställd eller får ogasm av han penis.

    Så vad ska jag göra???? Det känns som det är helt kört för oss nu från min sida. Vet att han är jätte kär i mig !

  • Svar på tråden Min dejt" har för liten penis.
  • Anonym (Karl)

    Dom allra flesta kvinnor får ju faktiskt aldrig orgasm av en kuk- men du kanske vet att du får det av större kukar??

  • Anonym (fy! på dig!)

    Du är otacksam, och får gå och hitta dig en större "korv"! Om det bara är det du är ute efter så. Tänk om han fick läsa detta? Låt honom vara ifred.

  • qfnafnjf

    Jag får aldrig orgasm av kvinnor. Bara en biologiskt respons på fortplantning.

  • Lånehajen

    Du låter som du vore ganska ytlig som person så då är det väl enklast att gå vidare och hitta någon annan kille med större kuk då.

  • Anonym (T)

    Vänta inte utan dumpa nu. Det är mer elakt att dra ut på det.

  • qfnafnjf
    Anonym (Amanda) skrev 2018-09-10 17:36:39 följande:

    Köp en falukorv..


    Eller en häst.
  • Anonym (Upp till dig)

    Hur liten har han då? Det finns ju hjälpmedel att göra den större (temporärt) sen finns det ju även ställningar som en mindre är bättre i? Kommer ju åt g punkten på ett helt annat sätt. Om det är den uppfyllda känslan du jagar så finns det kanske inte så mycket att göra. Men ja, det visste du säkert redan.

  • Ka11e

    Ni kan ju testa att köra med en sleeve vi har en sån här:

    www.lovehoney.co.uk/product.cfm

    Mest som en kul grej då min penis är relativt stor redan. Se till att använda en xxl kondom över bara, min tjej fick en svampinfektion som tog död på sexlivet i ett par veckor.

    Annars kan ni alltid köra analsex?!

  • Anonym (Kär?)

    Hur gammal är ni 3 + ? Jag är över 40 och vet vad som finns där ute men är så ledsen ! Allt var perfekt! Tills nu!! Att inte ens känna att något är där är ju hemskt! Analaex gillar nog ni som är killar mer än vi tjejer så det kan DU fortsätta med! Inget för mig i alla fall. Hade hoppats på och få lite seriösa svar. Pust!!

Svar på tråden Min dejt" har för liten penis.