• Anonym (U)

    dyr leksak utan kontakt

    Hörde om nån ny dyr sexleksak för kvinnor

    Nåt som ej nuddar men ger orgasm

    Typ strålning vet ej

    Är det bara klitoris orgasm då o ej samlag g punkt som väll e starkare?!

  • Svar på tråden dyr leksak utan kontakt
  • Anonym (.)

    Låter som en beskrivning av womanizer eller den något billigare satisfyer

  • Anonym (U)

    Ja så hette den

    Thnx

    Nån som testar?

    Bättre än dildo, eller samlag?!

  • Anonym (.)

    Har inte köpt ännu, men de har höga betyg på många siter. Blir till att köpa nästa gång det är dags för lite nya sexleksaker:)

  • HasseA
    Anonym (U) skrev 2018-09-17 14:05:30 följande:

    Hur känns orgasm med dessa?!


    Min fru kan - om jag skulle liksom tvinga henne - komma på bara typ 20 sekunder med en sån där apparat. Och otroligt explosivt, så hon kramar ihop låren och slår undan mina händer. Sen kan man inte röra henne (klitoris) på ett tag. Så de är väldigt effektiva (hon är annars inte jättemycket för små vibratorer tex, som låter som getingar). Bättre blir det om jag/man retar under längre tid, då blir orgasmen inte lika explosiv/bedövande.

    Hursomhelst, hon kommer lätt som sagt, men vill hellre ha samlag - för av det njuter hon mer. 

    Så - det är olika för olika personer. Men har man svårt att komma av smek/slick/vibrationer/samlag, så tror jag en sån här fungerar bra på de flesta. Nuddar med den gör man ju förresten, men den suger/släpper/suger/släpper.

    Jag har recenserat vår (inte så dyra, 339:- ser jag) variant här, om intresse finns: hasseochanna.wordpress.com/2017/01/13/test-och-recension-av-satisfyer-1/
  • Mullbär

    har en satisfyer pro 2
    alltså den är typ en kupa över klittan och så arbetar den typ med vakum istället för vibration
    grymt effektiv! var inte speciellt dyr heller vill jag minnas. definitivt under tusenlappen, ser ut att va under 500lappen nu

  • Anonym (Hm)
    Anonym (.) skrev 2018-09-10 17:26:31 följande:
    Låter som en beskrivning av womanizer eller den något billigare satisfyer
    Håller med
  • Anonym (Man)

    Köpte en satisfyer 2 till oss, eller till tjejen för typ 350:- och precis som Hasse skriver så ger den henne orgasm på typ 20 sekunder. Hon säger att den går från 0-100 på någon sekund. Alltså från att hon inte känner något tills att det är superskönt och hon kan knappt beskriva känslan. Men hon gillar den skarpt.

    Om jag inte minns fel använder den luftpuffar och inte vakum. Jag har testat den och jag kommer med utan större problem. Kör den på undersidan ollonet och efter ett tag så kommer jag.

Svar på tråden dyr leksak utan kontakt