• Hansson88

    Majbebis 2019

    Hej alla blivande mammor!

    En ny Majbebis-grupp finns nu.

    Högt i tak, alla är välkomna.

    Skriv er mejl så bjuder jag in.

  • Svar på tråden Majbebis 2019
  • Hansson88
    EnBlivandeWestring skrev 2018-09-11 15:02:11 följande:

    Det verkar som att det nu finns jättemånga grupper :D Kul ju :D


    Ja. Jag var med i en annan men där fick man inte ventilera oro. Allt skulle vara positivt. Jag är lite anti det eftersom vi är så många som haft en tuff väg fram till ett plus.
  • Emlu

    Ett tillägg förresten, jag vill bara vara med om gruppen är helt hemlig så ingen ser att jag går med. Har inte tänkt berätta för vänner och familj än :)

  • EnBlivandeWestring
    Hansson88 skrev 2018-09-11 15:12:02 följande:
    Ja. Jag var med i en annan men där fick man inte ventilera oro. Allt skulle vara positivt. Jag är lite anti det eftersom vi är så många som haft en tuff väg fram till ett plus.
    Men usch se hemskt!!! I Majmammor 2019 får man prata om exakt allt förutom politik och så och ej döma andra bara
    Nilo Westring - 170616
  • snorpan91

    Jag skulle vilja vara med, jag fick missfall för två månader sedan och är nu gravid igen, så är väldigt rädd och orolig, men är gärna med på ett hörn utan att kanske vara jätteaktiv innan vi vet med säkert hur detta kommer att gå :)

    Såg också gruppen där man inte fick skriva om oro och det lät inte så lockande. I min förra gravidgrupp kunde man iallafall förvarna innan så man kunde välja själv om man ville läsa eller inte.

    Juliiija@hotmail.com är min mail iallafall :)

  • FruEA

    Hej! Vill gärna vara med i gruppen om den är hemlig. Skickar dig ett meddelande! :)

Svar på tråden Majbebis 2019