• Anonym (Zig Natur)

    Vad skulle du helst vara, dominant eller undergiven?

    Många drömmer om att vara antingen dominant eller undergiven, att släppa all kontroll till partnern eller ha full kontroll. Vilket skulle vara ditt val?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad skulle du helst vara, dominant eller undergiven?
  • Anonym (En del av leken)

    Inte vill, jag är dominant och kommer alltid att vara det. Ödets nycker gör dock att jag är gift med en man som inte är Ug förutom att vi leker lite hotwife cockoldlekar. Fungerar bra då jag ibland träffar slavar och slavinor och ger lite vägledning i personlig utveckling.

  • Anonym (Sanna)

    Jag är redan undergiven och det vill jag fortsätta vara.

  • Anonym (Sanna)

    Jag är redan undergiven och det vill jag fortsätta vara.

  • Anonym (En del av leken)
    Anonym (Fridha) skrev 2018-09-12 08:47:20 följande:

    Jag är redan undergiven. Min man dominant.


    Så är det nog för de flesta. Man vet ganska tidigt sin sexuella identitet. Var kanske 10 år når jag upptäckte att jag njöt av att binda och tortera mina lekkamrater när vi lekte tjuv och polis och liknande. Att jag är bisexuell tog kanske några år till innan jag upptäckte. För många kan det sedan ta tid innan man vågar erkänna sina läggningar för sig själv när dessa bryter mot vanilj och heteronormerna.
  • Anonym (Örjan)

    Säger som flera andra. Vill inte bli utan är. I mitt fall dominant. Min flickvän är switch med en övervägande ug-läggning. Gör dock lite som fantomen och byter skepnad ibland. Tar ibland på mig rollen som ug för att det ger mig nyttiga erfarenheter i min roll som Master plus att grundprincipen är att gör aldrig något mot någon annan som du inte har full koll på och vet hur det känns.

  • Anonym (Tjej)

    Med min nuvarande kille vill jag vara undergiven, kan inte tänka mig nåt annat då jag inte skulle tända på att vara dominant mot en biffig kille som är mycket större än jag. Jag skulle dock gärna dominera en "mindre" kille, inte så lång eller muskulös, gärna med lite feminint utseende.

  • Anonym (En del av leken)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-09-12 10:44:55 följande:

    Med min nuvarande kille vill jag vara undergiven, kan inte tänka mig nåt annat då jag inte skulle tända på att vara dominant mot en biffig kille som är mycket större än jag. Jag skulle dock gärna dominera en "mindre" kille, inte så lång eller muskulös, gärna med lite feminint utseende.


    Personligen tycker jag att det är mer givande att dominera maskulina killar. Älskar spelet med pilariteter. Manligt/Kvinnligt, dominans/underkastelse. Brukar ofta säga till kvinnor som vill börja dominera sina män men som tycker att det känns fel på grund av fysiska skillnader. Tänk på hur han blir när mamma ringer. Spelar ingen roll att han är 195cm lång och väger 95kilo i det läget är han 7år gammal och gör som mamma säger för att han vill göra henne glad och nöjd. Självklart skall man leka på ett sätt man själv trivs med och med personer som man har samförstånd med men jag kan garantera att det är mycket njutbart att ha en stor maskulin man ligga och kyssa fötterna.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (En del av leken) skrev 2018-09-12 11:06:25 följande:
    Personligen tycker jag att det är mer givande att dominera maskulina killar. Älskar spelet med pilariteter. Manligt/Kvinnligt, dominans/underkastelse. Brukar ofta säga till kvinnor som vill börja dominera sina män men som tycker att det känns fel på grund av fysiska skillnader. Tänk på hur han blir när mamma ringer. Spelar ingen roll att han är 195cm lång och väger 95kilo i det läget är han 7år gammal och gör som mamma säger för att han vill göra henne glad och nöjd. Självklart skall man leka på ett sätt man själv trivs med och med personer som man har samförstånd med men jag kan garantera att det är mycket njutbart att ha en stor maskulin man ligga och kyssa fötterna.
    Förstår hur du tänker men jag tror inte jag skulle gilla det. Har testat lite grann men tyckte det var så avtändande så vi gick tillbaka till att han var dominant. Har aldrig testat dominera en mindre kille heller så jag vet ju inte hur det blir, men jag tänder på tanken.
  • Anonym (Drömmer)

    Drömmer om en man som tar mig med storm. Som visar mig vart skåpet ska stå. En normalviktig trevlig och artig man.

Svar på tråden Vad skulle du helst vara, dominant eller undergiven?