• Anonym (Anonymles)

    Lesbian

    Hej! Jag är en vanlig tjej som har en kille men jag drömmer alltid om att ha sex me en tjej

    Vill prova hur det känns jag fantiserar alltid o kollar på lesbiska filmer

    Tjejers sex gör mig så jävla kåt

    Du som är en tjej har du haft sex me en anna tjej ? Hur känns det? Hur har ni träffat varandra kan ni beskriva lite...

  • Svar på tråden Lesbian
  • Anonym (Anna)

    Jag känner precis lika som du & har även varit med tjejer.

    Tjejer är grymma!

  • Anonym (Anna)
    Anonym (Anonymles) skrev 2018-09-12 17:41:48 följande:

    Hej! Jag är en vanlig tjej som har en kille men jag drömmer alltid om att ha sex me en tjej

    Vill prova hur det känns jag fantiserar alltid o kollar på lesbiska filmer

    Tjejers sex gör mig så jävla kåt

    Du som är en tjej har du haft sex me en anna tjej ? Hur känns det? Hur har ni träffat varandra kan ni beskriva lite...


    Kanske skriva lite privat?
  • Anonym (Swing for fun)

    Är bisexuell men skulle inte för mitt liv kunna tänka mig en seriös relation med en annan kvinna men satan i gatan vilka erotiska upplevelser jag haft med andra kvinnor.

    Några trevande experiment som tonåring när tjejkompisar sov över men sedan låg detta i träda tills jag hade trekant med ett par på en swingersklubb. När killen var slutkörd fortsatte vi att leka och idag har jag också utvecklat en dominant sida mot andra kvinnor. Vill inte kalla det BDSM men med klara inslag av det. Handlar för min del inte så mycket om ren dominans och undergivenhet. Är sexuellt undergiven min man men absolut inte i vardagen så det är mer ett erotiskt spel än ren undergivenhet. Mot kvinnor så switchar jag men med en klar övervikt mot den dominanta rollen även där är det mer erotiskt spel än riktig dominans. Är dock både sadist och en riktig painslut. Sexuella lekar får göra göra ont när vuxna leker och man är överens om det. Svårt att beskriva de lite motstridiga känslorna man får när man tillfogar en annan kvinna smärta helt medvetet. Som motpol så har jag också tantrasex med min man och kvinnliga lekkamrater. Tycker helt enkelt om att leka med motpoler så som manligt, kvinnligt, ge och ta smärta. Smeksamt och hårt.

  • Anonym (Anonymles)
    Anonym (Anna) skrev 2018-09-18 08:04:10 följande:

    Kanske skriva lite privat?


    Ah vrf inte ;)

    Skicka pm :)
  • Anonym (Milflover)

    Jag är kvinna som har sex med andra kvinnor. Det känns egentligen mindre än med en man men jag är klar med män i mitt liv så det gör mig inte så mycket. Skön känsla med strap on.

  • Maddiz
    Anonym (Anonymles) skrev 2018-09-18 17:48:10 följande:

    Ah vrf inte ;)

    Skicka pm :)


    Jag kan inte skriva till dig, ser inte ditt namn så skriv till mig du istället nu när jag skriver med mitt namn.

    Kram
  • Maddiz
    Anonym (Anonymles) skrev 2018-09-18 17:48:10 följande:

    Ah vrf inte ;)

    Skicka pm :)


    Skriv till mig du :)
  • JP74

    Hej!

    Jag är i exakt samma situation.. tänder väldigt mycket på att kolla på filmer med tjejer som har sex... fantiserat om detta så länge jag minns

    Min sambo vet om detta och önskar inget hellre än att jag ska få uppleva det

    MEN... det är ju inte så lätt att hitta nån och framför allt måste det ju vara nån som man känner sig attraherad av med..

    Jag undrar också vart man får kontakt med andra kvinnor.. har testat qx & tom BC .. men absolut inget

    Eller ja... de enda som svarat är killar som låtsas vara kvinnor

  • Anonym (..)
    JP74 skrev 2018-09-20 18:41:43 följande:

    Hej!

    Jag är i exakt samma situation.. tänder väldigt mycket på att kolla på filmer med tjejer som har sex... fantiserat om detta så länge jag minns

    Min sambo vet om detta och önskar inget hellre än att jag ska få uppleva det

    MEN... det är ju inte så lätt att hitta nån och framför allt måste det ju vara nån som man känner sig attraherad av med..

    Jag undrar också vart man får kontakt med andra kvinnor.. har testat qx & tom BC .. men absolut inget

    Eller ja... de enda som svarat är killar som låtsas vara kvinnor


    Gå på sexklubb. Par i hjärter, lustkammaren eller crazyhot kanske funkar bättre för dig.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (..) skrev 2018-09-20 18:44:36 följande:

    Gå på sexklubb. Par i hjärter, lustkammaren eller crazyhot kanske funkar bättre för dig.


    Vet inte hur det är med Silva fungerade bra för några år sedan.
Svar på tråden Lesbian