• Anonym (Kaffedraken)

    Julbord?

    Är kanske lite tidigt ute men undrar bara om något vet vart det finns julbord närheten av stockholm som man kan gå hela famlijen på som inte är så superdyrt?
    Barnen är stora 19, 20 och 14 år men 500/pers känns lite dyrt :/
    Något bra tips :)

  • Svar på tråden Julbord?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Ikeas :) Inte superlyxigt direkt ;) Men lika bra som alla mellanklass-julbord som jag har varit på. De är inte värda sitt pris. Vill man ha nåt riktigt bra så kan jag tipsa om Rosersbergs slott. Det är dyrt, men något alldeles extra.


    Keep your child rear facing for as long as possible!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är nog tyvärr vad det kostar nuförtiden, så vänd på det, slå på stort och ta en kryssning med julbord istället.


    Because Scandinavians are magical geniuses when it comes to learning English.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Aniiee, ja 500kr anses som ett billigt julbord då många ligger kring 600-800kr. Galenskap för sill och skinka.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Duckan skrev 2018-09-14 20:20:47 följande:

    Aniiee, ja 500kr anses som ett billigt julbord då många ligger kring 600-800kr. Galenskap för sill och skinka.


    Jag är av samma uppfattning och det är därför jag förordar ett helt paket, så man får mer än bara sill och skinka. Även om en kryssning (eller en hotellvistelse) så klart är dyrare, men man (eller i alla fall jag) får ut mer av det och tycker det är mer "värt".
    Because Scandinavians are magical geniuses when it comes to learning English.
Svar på tråden Julbord?