• Anonym (Fuck heller)

    Jag älskar dig?

    Hon har sen början på Augusti varit kall och avståndstagande men Ikväll skrev hon "Jag älskar dig<3". Såg inte det först utan ringde henne ca 1 timme senare och hon var så kall och otrevlig och hon skulle inte dansa efter min pipa bla bla när jag påpekade det. När jag frågade varför hon skrev så då hon "Jag borde inte ens skrivit så". Trött på den här människan men ändå kan jag inte gå vidare. :(

  • Svar på tråden Jag älskar dig?
  • Anonym (Lina)

    Hon kanske bara ville att du skulle säga ?jag älskar dig? tillbaka. Inte få frågan ?varför skrev du så?.

  • eilgbmls

    Du kan inte gå vidare för att du är en biologisk livsform i en biologisk värld sprungen ur kvinnan. Måhända är nästa steg en teknologisk livsform i en teknologisk värld när man lämnat det biologiska bakom sig. Men frågan är om det inte är att måla in sig i ett hörn eftersom det teknologiska ur ett biologiskt perspektiv framstår som starkt begränsat.

  • Anonym (jodu)
    Anonym (Fuck heller) skrev 2018-09-14 22:16:30 följande:

    Hon har sen början på Augusti varit kall och avståndstagande men Ikväll skrev hon "Jag älskar dig<3". Såg inte det först utan ringde henne ca 1 timme senare och hon var så kall och otrevlig och hon skulle inte dansa efter min pipa bla bla när jag påpekade det. När jag frågade varför hon skrev så då hon "Jag borde inte ens skrivit så". Trött på den här människan men ändå kan jag inte gå vidare. :(


    Jag hade en kvinna en gång i tiden som var på väg till sin älskare samtidigt som hon sa "jag älskar dig" för att sedan åka hem och snuska sig.Hon var också kall från och till.Kanske detta är något du behöver kolla upp noggrannare?
  • Anonym (G)
    Anonym (Lina) skrev 2018-09-15 03:31:20 följande:
    Hon kanske bara ville att du skulle säga jag älskar dig tillbaka. Inte få frågan varför skrev du så.
    Så kan det vara.
Svar på tråden Jag älskar dig?