• Bampice

    Slemproppsfråga, kan det vara den tro?

    Gick nyss och kissade, kände något komma ?ut?, det sa ett litet plums i toan men jag ser inget... kan det ha varit slemmisen?

    Gravid med barn nr 4 och har aldrig upplevt slemproppen så jag är ny med det. Gravid i v 36 (35+1) har knappt en livmodertapp kvar (8mm), förvärkar och hotad förtidsbörd sedan v 22. Har legat på rygg hela graviditeten men idag tog jag en skön och efterlängtad promenad med hundarna, kan de har gjort att de släppt kanske?

  • Svar på tråden Slemproppsfråga, kan det vara den tro?
  • Anonym (Lillis)

    Kanske? Vem vet! Egentligen spelar det ingen roll då slemproppen kan gå en massa gånger innan det är dax. :) Min har delvis gått från vecka 25.

  • Bampice
    Anonym (Lillis) skrev 2018-09-15 07:04:10 följande:

    Kanske? Vem vet! Egentligen spelar det ingen roll då slemproppen kan gå en massa gånger innan det är dax. :) Min har delvis gått från vecka 25.


    Ja det är ju så, tänkte då det liksom sa ?plopp? ????

    Misstänker att alla mina släppt i omgångar då jag aldrig märkt samt att jag vid v 20 har ca 2,5cm tapp som hela tiden minskar och öppnat sig från den veckan.
  • Anonym (M)

    Svårt att säga när du inte sett den! :) Men kan vara! Min gick i vad som såg ut att vara ett stycke i v. 36, o är nu i v. 38. Också förkortad tapp!

Svar på tråden Slemproppsfråga, kan det vara den tro?