• Anonym (?)

    Nalle med kamera i. Var köpa?

    Var kan man köpa såna nallar med videokameror i? Tror det är såna som filmar ens bebis i smyg

  • Svar på tråden Nalle med kamera i. Var köpa?
  • Anonym (Uuuh)

    Borde finnas i din lokala, välsorterad pedofilbutik.

    Har aldrig hört om något så oetiskt.

  • Anonym (?)
    Anonym (Uuuh) skrev 2018-09-15 12:00:29 följande:

    Borde finnas i din lokala, välsorterad pedofilbutik.

    Har aldrig hört om något så oetiskt.


    Men va? Jag har hört talas om den och den är som en slags babyvakt när föräldrarna inte är i samma rum för att hålla koll på bebisen. Naturligtvis hade jag inte ens stållt frågan om det va något pedofilaktigt. Så sjukt att ens skriva en sån kommentar. Usch
  • Almina

    Varför inte en vanlig babyvakt med kamera? Nallen kan ju bebisen vända från sig, och då ser man ju inte bebisen...

  • Anonym (?)
    Almina skrev 2018-09-15 13:23:17 följande:

    Varför inte en vanlig babyvakt med kamera? Nallen kan ju bebisen vända från sig, och då ser man ju inte bebisen...


    Tänkte inte ens använda den till mina barn eller i mirt hus överhuvudtaget. Hade tänkt använda den till något helt annat som en dold kamera
  • Anonym (.)

    Sök på spy cam mini cam eller hos dem camera på aliexpress så vinner du massor. Antar att det viktiga är att den är dold, inte att det just är en nallebjörn?

    Har sett brandvarnare, lampor med mera med dold kamera.

  • Anonym (?)
    Anonym (.) skrev 2018-09-15 13:33:40 följande:

    Sök på spy cam mini cam eller hos dem camera på aliexpress så vinner du massor. Antar att det viktiga är att den är dold, inte att det just är en nallebjörn?

    Har sett brandvarnare, lampor med mera med dold kamera.


    Ja precis. Söker en dold kamera. Fick förslaget av en kompis att det finns dolda kameror som sitter i nallar som används som babyvakt till barn även om mitt syfte är att inte ens använda den till barnen så ja det spelar ingen roll vad den sitter i bara den är dold
  • Anonym (Psss)
    Anonym (?) skrev 2018-09-15 11:47:03 följande:

    Var kan man köpa såna nallar med videokameror i? Tror det är såna som filmar ens bebis i smyg


    Men är du helt oförmögen att helt sonika googla på dold mini kamera eller spycam eller liknande?

    Nu får du berätta vad du ska ha det till! Vem ska du spionera på? Sambon? Anställda?
Svar på tråden Nalle med kamera i. Var köpa?