• Anonym (Lö....for president!)

    Vill du ha Annie Lööf till stadsminister?

    Varför varför inte?

    Har ni förresten tänkt på att så många partiledares namn börjar på LÖ.....???

    Dags för en konspirationsteori!

    Stefan Lö..
    Isabella Lö...
    Annie Lö....

  • Svar på tråden Vill du ha Annie Lööf till stadsminister?
  • Anonym (hjkkl)

    Jag är inte centerpartist, men av dagens partiledare så skulle jag helst se Annie Lööf som stadsminister.

    Har inga konspirationsteorier om efternamnen.

  • Anonym (Önsketänkande.)

    Tror ngn helt seriöst att Annie lööf skulle få den posten?

    Först sitta i knät på s v mp och inte kunna bestämma ngt, och vilken politik skulle de föra? Ingen poltik för de kommer inte överrns om några större reformer

  • Anonym (Hell yes)

    Definitivt. Hon är den enda som begriper något bland alla de andra virrpannorna.

  • OlgaElvira

    Stadsminister? Som statsminister tror jag att hon skulle höra ett bra jobb. Roligt om drt blir en kvinna där.

  • Anonym (mor)

     Lövin verkar väl trevlig och rejäl? Inte så miljövänlig alla gånger trots partinamnet men HERREGUD tacka f..n att man vill var fräsch när man kommer fram efter en resa? och då flyger man ju?......Klart att en från MP ska vara statsminister för Liksom VAD är viktigare än miljön? Slutar vi inte köra bil och väljer låd-cykel när vi ska storhandla så kanske jorden går under!? Liksom hur kul är det?

  • Anonym (Absolut)

    Kan tänka mig henne som minister både i min stad och i staten Sverige.

  • Anonym (hjkkl)
    Anonym (mor) skrev 2018-09-15 14:59:24 följande:

     Lövin verkar väl trevlig och rejäl? Inte så miljövänlig alla gånger trots partinamnet men HERREGUD tacka f..n att man vill var fräsch när man kommer fram efter en resa? och då flyger man ju?......Klart att en från MP ska vara statsminister för Liksom VAD är viktigare än miljön? Slutar vi inte köra bil och väljer låd-cykel när vi ska storhandla så kanske jorden går under!? Liksom hur kul är det?


    Skrattar ihjäl mig!! Lövin är ju såpass rejäl och fräsch att hon borde få ett eget flygplan, gärna extra stort så hon rymmer allt bagage.
  • Anonym (mor)
    Anonym (hjkkl) skrev 2018-09-15 15:43:17 följande:
    Skrattar ihjäl mig!! Lövin är ju såpass rejäl och fräsch att hon borde få ett eget flygplan, gärna extra stort så hon rymmer allt bagage.
    Det kanske hon har? Ingen partiledare ska väl behöva komma fram till resmålet rufsig i håret och ofräsch ÄVEN om det råkar vara ledaren för MILJÖ-partiet? Miljön är väl A och O? Den globala uppvärmningen tog ju strypgrepp på oss i somras! och när det handlar om planetens överlevnad så kan väl ingen fråga vara viktigare?
  • Anonym (hjkkl)
    Anonym (mor) skrev 2018-09-15 15:49:12 följande:

    Det kanske hon har? Ingen partiledare ska väl behöva komma fram till resmålet rufsig i håret och ofräsch ÄVEN om det råkar vara ledaren för MILJÖ-partiet? Miljön är väl A och O? Den globala uppvärmningen tog ju strypgrepp på oss i somras! och när det handlar om planetens överlevnad så kan väl ingen fråga vara viktigare?


    *fniss

    Ja hon lever verkligen som hon lär. Jag var en av dom som röstade in Mp första gången. Erkänner motvilligt att jag röstade på Mp mina tre första val. Trodde att de faktiskt skulle göra skillnad för miljön... trodde att de skulle tänka på oss som bor och verkar på landsbygden, men icket. *tar min lådcykel till närmsta butik (1 mil) och veckohandlar åt familjen på 7 pers.
Svar på tråden Vill du ha Annie Lööf till stadsminister?