• Klora

    Ni som fått 2 embryon tillbaka

    Hej

    Tänkte höra med er som fått 2 embryon tillbaka, hur gick det? Blev ni gravida och blev det 1 eller 2 bebisar?

    Jag fick i tisdags tillbaka 2 blastocyster, detta var ett FET, så inga hormoner denna gång, är på ruvardag 4 nu är lite nyfiken på hur det gick för andra som fått 2 tillbaka

  • Svar på tråden Ni som fått 2 embryon tillbaka
  • XEmmabus

    Inte jag men min vänninna:

    Första försöket 2 embryon: resultat en pojke

    Andra försöket 2 embryon: resultat en flicka och en pojke

  • Klora
    XEmmabus skrev 2018-09-15 17:29:37 följande:

    Inte jag men min vänninna:

    Första försöket 2 embryon: resultat en pojke

    Andra försöket 2 embryon: resultat en flicka och en pojke


    Detta fick mig att känna hopp
  • Klora
    Jag är bara jag skrev 2018-09-15 17:31:53 följande:

    Satt in 2 7 ggr vid ED- resultat ett barn. Dock gravid 2 ggr med 4 embryon, men missfall.


    Jag har själv haft 2 MA, jätte tråkigt att du inte fick behålla ngn av de graviditeterna.

    Men grattis till det barnet du fick
  • Jag är bara jag
    Klora skrev 2018-09-15 18:28:44 följande:
    Jag har själv haft 2 MA, jätte tråkigt att du inte fick behålla ngn av de graviditeterna.
    Men grattis till det barnet du fick smile1.gif
    Tack! Jag har två barn numer. Hade en blastis kvar som faktiskt tog sig.
  • Klora
    Jag är bara jag skrev 2018-09-15 18:42:50 följande:

    Tack! Jag har två barn numer. Hade en blastis kvar som faktiskt tog sig.


    Vad kul mina två som jag nu fick tillbaka har oxå varit frysta först
  • Jag är bara jag
    Klora skrev 2018-09-15 18:47:47 följande:
    Vad kul smile1.gif mina två som jag nu fick tillbaka har oxå varit frysta först
    Jag har blivit gravid 3 ggr efter FET och fått två barn så frysisar tror jag på.   Lycka till!
  • Klora
    Jag är bara jag skrev 2018-09-15 18:55:20 följande:

    Jag har blivit gravid 3 ggr efter FET och fått två barn så frysisar tror jag på.   Lycka till!


    Tack! Då är det frysisar som gäller!!
  • UndrandeSökare
    Klora skrev 2018-09-15 17:15:27 följande:

    Hej

    Tänkte höra med er som fått 2 embryon tillbaka, hur gick det? Blev ni gravida och blev det 1 eller 2 bebisar?

    Jag fick i tisdags tillbaka 2 blastocyster, detta var ett FET, så inga hormoner denna gång, är på ruvardag 4 nu är lite nyfiken på hur det gick för andra som fått 2 tillbaka


    Satte in 2st färska blastos som var normala kromosommässigt efter PGS. Blev gravid, men ena embryot släppte innan vul och kom ut genom blödning, och det andra blev en ofostrig graviditet (tom hinnsäck) upptäcktes vid vul i v.8+0.

    Har 5 frysta blastos kvar, men kommer endast sätta in ett embryo i taget i fortsättningen.
Svar på tråden Ni som fått 2 embryon tillbaka