• Nimzay

    Tror ni detta kommer att hända på riktigt? Dröm som blir verklighet?

    Drömde en gång nyligen att jag gifte mig med en man och sen efter ett tag började jag få känslor för den här mannens kusin, och jag tycker då det skulle vara intressant att höra lite hur folk tänker kring ifall det skulle vara ökad risk att något liknande kommer hända mig på riktigt i framtiden, nu när jag uppenbart haft såna funderingar och känslor i mitt undermedvetna, så vad tror ni som läser detta? 
    <33333333333

  • Svar på tråden Tror ni detta kommer att hända på riktigt? Dröm som blir verklighet?
  • Nimzay
    Anonym (mmm) skrev 2018-09-15 19:17:30 följande:

    varför tror du det?


    Idk, kanske för att mina drömmar känns så verkliga ibland så de gör mig galen snart typ!!! Skrikandes

    Eller nja, var bara en tanke jag fick liksom...
  • Mongoliet

    Ja det blir så. Efter det kusinens bror & därefter brorsdotter. Ni adopterar sedan en unge från Burundi 2030.

  • Nimzay
    Mongoliet skrev 2018-09-15 19:26:28 följande:

    Ja det blir så. Efter det kusinens bror & därefter brorsdotter. Ni adopterar sedan en unge från Burundi 2030.


    Din läskige fan!! Nu beskriver du ju nästan hela min dröm fast lite kortfattat, hjääälp...det enda positiva om det nu blir sådär på riktigt (vilket du ju skrev att det skulle bli!!?) är väl i så fall att det kanske trots allt inte behöver vara riktigt så många jag får känslor för i så fall utan kanske bara en person förutom min man trots allt, om jag nu tolkar det du skrev på mitt sätt ihop med drömmen haha, för kusinen och kusinens bror skulle faktiskt kunna vara samma person typ, för egentligen vet jag inte helt säkert om det var en kusin faktiskt bara att det var någon typ av relativt nära släkting till min man, och skrev då bara kusin i trådstarten för att skriva något, men det skulle nog lika gärna vara en bror till den jag var gift med istället så kan ha varit därifrån du fick bror ifrån (du som verkar veta allt om denna drömmen läskigt nog?;P)...Och en dotter, typ brorsdotter eller kusindotter rättare sagt om man nu utgår från det jag skrev i trådstarten, och henne hade jag faktiskt vissa känslor för, fast inte av att vara sexuellt attraherad eller så lol, men av att jag tyckte om henne helt enkelt och tyckte hon va fin och hade velat ha henne som mitt lilla barn typ, alltså jag var typ avundsjuk för att makens kusin (eller bror eller nån slags släkting) och hans fru hade fått ett litet barn, medan min man och jag inte hade fått några barn ännu. Själva anledningen till att min man och jag hade glidit ifrån varandra var faktiskt att han och jag inte hade fått några barn fast att vi så gärna ville ha barn, och då började min man bli mer och mer elak mot mig typ, i och med att vi gled ifrån varandra, och då började jag få känslor för hans kusin/bror istället. Att du även tar upp det där med att adoptera en unge gör detta om än ÄÄÄNNU MER LÄSKIGT eftersom att drömmen ju faktiskt handlade just om att gärna vilja ha barn men utan att få några...liksom...VET DU VAD FOLKS DRÖMMAR HANDLAR OM ELLER VA??!!!
    Men enligt dig så kommer vi alltså hur som helst att lösa det genom att adoptera en unge från Burundi (antingen jag och min ursprunglige man eller jag och hans kusin/bror) om nu delar av denna drömmen blir sann? Men liksom seriöst, varför just Burundi, vad fick du det ifrån?? Och vad är det för land ens?
  • Anonym (mmm)
    Nimzay skrev 2018-09-15 19:20:13 följande:
    Idk, kanske för att mina drömmar känns så verkliga ibland så de gör mig galen snart typ!!! Skrikandes

    Eller nja, var bara en tanke jag fick liksom...
    tankar är tankar, drömmar är drömmar. Ingen kan säga nåt om det, det hoppas jag verkligen att du förstår 
  • Nimzay
    Anonym (mmm) skrev 2018-09-15 20:04:40 följande:
    tankar är tankar, drömmar är drömmar. Ingen kan säga nåt om det, det hoppas jag verkligen att du förstår 
    Vet jag väl, men ville väl mest att folk skulle svara på hur de gissade och trodde typ, menade ju inte att nån skulle kunna ge ett helt hundraprocentigt sant svar ;)
  • Aniiee

    Drömmar är drömmar. Jag drömde i natt att min mamma skällde på mig medan jag testade kläder.


    Because Scandinavians are magical geniuses when it comes to learning English.
  • Nimzay
    Aniiee skrev 2018-09-15 20:16:17 följande:

    Drömmar är drömmar. Jag drömde i natt att min mamma skällde på mig medan jag testade kläder.


    Varför var hon arg? Gillade hon inte kläderna? 
  • Nimzay

    Nu måste någon mer skriva i denna tråden, annars kommer jag att spamma hela det här forumet med trådar om konstiga drömmar jag haft!!! {#emotions_dlg.djavulsk}{#emotions_dlg.djavulsk}{#emotions_dlg.djavulsk}

Svar på tråden Tror ni detta kommer att hända på riktigt? Dröm som blir verklighet?