Inlägg från: Ellencassandra |Visa alla inlägg
  • Ellencassandra
    Vårdepp skrev 2018-09-16 13:46:12 följande:

    Tack! Ja, nu har vi gjort en ivf som misslyckades, detta utan att veta om äggledarna är blockerade eller inte. Jag känner bara att vi borde ha rekommenderats en spolning redan för ett år sedan.


    Jag förstår det! Just äggledarspolning är bland det första man gör under en utredning. Så konstigt att ni inte fick göra det :/
  • Ellencassandra
    Vårdepp skrev 2018-09-16 21:42:11 följande:

    Kliniken jag gick till, Sokolova gynkliniken, var inte intresserad av att jag skulle bli gravid, utan bara sv att jag skulle spendera då mycket pengar som möjligt hos dem och deras kolleger i Riga.


    Va tråkigt å höra :( hoppas du kan hitta nån gyn som vill hjälpa dig!
  • Ellencassandra
    Vårdepp skrev 2018-09-17 08:56:57 följande:

    Jag har fått en tid i morgon. Kan man göra något åt en blockering när man är i min ålder? Jag får känslan av att få vill hjälpa.


    Det jag har läst är att man kan göra nån operation. Men vet inte riktigt vad dom gör då. Annars är det nog ivf. Men tänker pga din ålder så kanske din äggkvalite har blivit sämre.. oavsett vad amh värdet å det är. Har ni gjort spermaprov också? Hoppas ni får några svar imorgon.
  • Ellencassandra

    Förstår att det känns jobbigt å inte veta vad det beror på.. men förhoppningsvis får du göra en spolning imorgon å se om det hjälper!

Svar på tråden Spolning av äggledare