• LasseP

    Ändra kortuppgifter på Aliexpress.com

    Jag är inte ute efter annat än svaret på frågan hur man ändrar sina kortuppgifter på aliexpress.com?

    Ovanstående innebär alltså att jag INTE är intresserad av åsikter, alla de ändlösa tyckanden och oftast meningslösa synpunkter väldigt många tycks ha ett aldrig sinande behov av att ventilera, oavsett sammanhang. Detta är alltså en konkret fråga och inte ett allmänt intresse att prata om för eller emot att handla med Kina bla bla bla ...

    Jag har ett konto sedan flera år tillbaka på Aliexpress som jag har använt flitigt, av och till. När jag äntligen hittat tillbaka till den produkt jag nu önskar köpa, ser jag att jag har uppgifter för ett bankkort som inte längre finns.

    Jag är inloggad och har gått till "My Aliexpress" och läser under  "Account settings". där går det att ändra lösenord, användarnamn och litet utav varje, men det finns ingenstans, vad jag kan se, där jag ändrar uppgifter för mitt betalkort? Jag tänker att detta är en situation som titt som tätt dyker upp.., men varför hittar jag inte något som för mig är så självklart- hur jag ändrar mina kortuppgifter? Min fråga är alltså riktad till dig som vet just detta? Konstigast scenario måste ändå vara att man skall radera nuvarande profil och konto och öppna detta på nytt? Den lösningen vill jag inte ens tro är den enda?

    Tack på förhand ...

Svar på tråden Ändra kortuppgifter på Aliexpress.com