• Anonym (Osäke­r)
    Äldre 16 Sep 17:04
    1607 visningar
    9 svar
    9
    1607

    Skulle jag behöva vara singel?

    Hej Familjeliv!

    Skulle behöva er hjälp..

    Jag är ett förhållande sedan nästan 3 år tillbaka och jag har känt att jag har blivit mer osäker. Vi har bråkat rätt mycket det senaste året och sexlivet är rätt dåligt, jag har tappat lusten och har känt att vi inte direkt har den där sexuella passionen. Jag vill så gärna ha det, men detta har lett till att jag har fantiserat en del om andra.

    Vill bara påpeka att jag älskar min partner sjukt mycket, hen är min bästa vän!

    Jag är student just nu, lever det typiska studentlivet med fester och dylikt. Och varje gång jag blir onykter känner jag att den där osäkerheten drar på extra mycket och jag drar mig till andra, pratar och dansar med andra. Lite oskyldigt flörtande kanske men har inte gjort något annat!

    Dock känner jag en viss frustration, att jag egentligen skulle vilja leva det där singellivet och kunna hångla med främlingar och dra det längre om jag vill.

    Jag vet inte vad jag ska göra, om jag behöver vara singel ett tag och ta en paus? Eller om jag ska satsa mer på mitt förhållande? Tror inte min partner känner såhär, hen är så sjukt kärleksfull och jag får så dåligt samvete. Vet inte heller om jag vill göra slut, vill inte såra min partner.

    Hjälp!

  • Svar på tråden Skulle jag behöva vara singel?
  • Mongol­iet
    Äldre 16 Sep 17:11
    #1
    +1

    Inte så stor risk att hen i din story är något annat än en han. Bara gör slut.

  • Anonym (Trust me)
    Äldre 16 Sep 17:15
    #2

    Jag tycker att du ska göra slut.

    Lev livet - studenttiden kommer INTE tillbaka.

    Ni kan kanske vara vänner? ????

  • Anonym (Trust me)
    Äldre 16 Sep 17:18
    #3

    ...de sista 4 ???? skulle vara en

    Gör slut! Jag var inte singel på universitetet - ångrar det idag.

  • Anonym (A)
    Äldre 16 Sep 17:19
    #4

    Jag tycker att du ska göra slut.