• Anonym (Orolig nattuggla)

    Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?

    När mår ni sämst?

    På morgonen är jag trött för jag sovit dåligt

    På dagen är det jobbigt höra grannar eller kollegors prat, skratt

    På kvällen är jag trött och får tvinga i mig middag

    På natten känner jag mig ensam mörkrädd och orolig

    Innan mådde jag bäst på natten men nu får jag inte ens ro där längre

  • Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?
  • Anonym (kvällar)

    Kvällar brukar vara ångestladdade för mig, mer förr än nu tack  o lov 

  • Anonym (hela tiden)

    På morgonen mår jag skit för att jag somnar kl 3 och vaknar kl 7 (och alltså sover för lite).

    Hela dagen mår jag skit för att jag är för trött för att hålla ögonen öppna och har ångest och är stressad till tusen.

    På eftermiddagen mår jag skit för då behöver jag ta tag i berg av plugg (jag pluggar alltså) och har stressat runt sen jag vaknade, klockan är typ 5-6 på eftermiddagen/kvällen nu.

    På kvällen mår jag skit men har ångest över att jag inte hunnit med allt jag vill, känner mig värdelös, orolig och otillräcklig.

    På natten mår jag skit och funderar på om livet ens är värt att leva. Har ångest och ibland panikattacker. Som dig, innan var natten då jag kunde varva ner, stressa av och bara få lugn inom mig. Men nu är det inte ens så på natten.

    Får bokstavligen ALDRIG en lugn stund inom mig och håller på att bli galen, håller på att bryta ihop totalt och iprincip bara kör på och väntar på att det ska ske. (Jag vet att det inte är hälsosamt, men jag känner mig så tvingad att prestera på grund av min press på mig själv som jag inte lärt mig hantera ännu)

  • Anonym (Orolig nattuggla)

    Åh din text kunde varit min

    Läskigt lika

    Kram fina vi får hoppas det blir bättre

  • Anonym (kvällar)
    Anonym (hela tiden) skrev 2018-09-17 00:39:17 följande: