• Anonym (Anna)

    Varför tänder jag på tjejer?

    Hejsan.

    Jag vill bara kolla av lite, jag är tillsammans med världens bästa kille, bor tillsammans och har barn. Vi har de bra liksom.

    Men nu är de så att sen flera år tillbaka så tänder jag på tjejer, blir kåt utav tanken på tjejer, kollar ofta på lesbisk porr och Kan tillägga att jag har varit med en tjej för flera år sen.

    Är de någon mer i samma situation?

    Med vänlig hälsning

  • Svar på tråden Varför tänder jag på tjejer?
  • Anonym (Sara)

    Ja, du är inte den enda kvinnan som är bisexuell.

  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Anna) skrev 2018-09-17 09:53:06 följande:

    Hejsan.

    Jag vill bara kolla av lite, jag är tillsammans med världens bästa kille, bor tillsammans och har barn. Vi har de bra liksom.

    Men nu är de så att sen flera år tillbaka så tänder jag på tjejer, blir kåt utav tanken på tjejer, kollar ofta på lesbisk porr och Kan tillägga att jag har varit med en tjej för flera år sen.

    Är de någon mer i samma situation?

    Med vänlig hälsning


    Du är absolut inte ensam. Vi är många som känner som du. Jag kan inte för mitt liv tänka mig att ha en relation med en annan kvinna men tänder sexuellt på andra kvinnor. Kan också säga att det är mera regel än undantag att ett besök på en swingersklubb eller en parfest har inslag av tjejsex när männen laddar om bössan och sköter vätskebalansen. Det som också är lite märkligt är att jag älskar att få smisk på stjärten men också att ge andra tjejer smisk på stjärten men att smiska en man skulle bara kännas fel och oestetisk. Inte så att jag på något sätt har något emot män som vill ha smisk på stjärten men inget jag tänder på vissuelt och inget jag vill ge. Medan en lite lagom rödstrimmig kvinnostjärt är väldigt erotiskt laddad att se på och smeka.
  • Anonym (Anna)

    Ja asså jag håller med dig helt,

  • Anonym (hippt)

    det är trendigt, katy perry sjöng att hon kysste en flicka, l word, orange is the new black, alla kändisar som kommer ut

  • Anonym (Anna)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2018-09-17 10:05:20 följande:

    Du är absolut inte ensam. Vi är många som känner som du. Jag kan inte för mitt liv tänka mig att ha en relation med en annan kvinna men tänder sexuellt på andra kvinnor. Kan också säga att det är mera regel än undantag att ett besök på en swingersklubb eller en parfest har inslag av tjejsex när männen laddar om bössan och sköter vätskebalansen. Det som också är lite märkligt är att jag älskar att få smisk på stjärten men också att ge andra tjejer smisk på stjärten men att smiska en man skulle bara kännas fel och oestetisk. Inte så att jag på något sätt har något emot män som vill ha smisk på stjärten men inget jag tänder på vissuelt och inget jag vill ge. Medan en lite lagom rödstrimmig kvinnostjärt är väldigt erotiskt laddad att se på och smeka.


    Ne tänker precis lika, blir så mycket mer upphetsad utav tjejer,
  • Anonym (Anna)
    Anonym (hippt) skrev 2018-09-17 10:22:35 följande:

    det är trendigt, katy perry sjöng att hon kysste en flicka, l word, orange is the new black, alla kändisar som kommer ut


    Jo så äre ju, men tror att många känner precis så. De är ju liksom spännande.
  • Anonym (hippt)
    Anonym (hippt) skrev 2018-09-17 10:22:35 följande:

    det är trendigt, katy perry sjöng att hon kysste en flicka, l word, orange is the new black, alla kändisar som kommer ut


    hade det varit otrendigt, att det ses som äckligt, sjukt, okvinnligt, och ingen kändis pratar om att de gillar sånt, då hade tjejer inte tänt på andra tjejer, inte öppet i alla fall, ungefär som det är för killar, då skulle det vara hysch hysch, sen undrar en del varför mörkertalet är så stort bland bisexuella killar..........................
  • Anonym (hippt)
    Anonym (Anna) skrev 2018-09-17 10:24:53 följande:
    Jo så äre ju, men tror att många känner precis så. De är ju liksom spännande.
    absolut och tjejer uppmuntras, det är sexigt, killar som tycker det är spännande med andra killar, not so much.................
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Anna) skrev 2018-09-17 10:09:13 följande:

    Ja asså jag håller med dig helt,


    Vet inte riktigt vad det beror på men jag tror att vi kvinnor har lättare för att acceptera vår bipolaritet i många situationer. Vi leker också med lite erotisk spanking och liknande min man och jag. Vill inte kalla det BDSM men det beror lite på vart man sätter gränsen. Vi har dock gått en del kurser och träffar andra som leker BDSM lekar på en helt annan nivå än vad vi gör. Det man ofta slås av är att män oftast påstår sig vara rent dominanta och några säger sig vara rent undergiven och ett försvinnande fåtal säger sig vara switchar. Bland kvinnor är det ett annat läge. Väldigt många kvinnor växlar roll beroende på personkemi och situation. Vet inte om det är inövade könsroller eller om det är biologiskt. Det jag också har märk är att dominor som switchar är de absolut bästa på att ge erotisk smisk. Inte så att min man på något sätt är dålig men det är inte samma känsla och energi som jag känner med min favorit smiskerska.
Svar på tråden Varför tänder jag på tjejer?