• Mongoliet

    Vem av dessa skämms ni mest över & gör slut med?

    Av många olika sorters människor. Vilken av dessa skulle ni vara mest besvärade av. Tänk att er respektives slumpmässiga SMS skulle visas på en skärm för hela släkten & alla era vänner? (Ni hade inte fått indikationer på detta beteende tidigare).

    1. Särskrivaren

    2. Rasisten

    3. Knarkaren

    4. Mentalpatienten

    5. Sexmissbrukaren

    Ps. För er som vill byta ut rasist mot kommunist får jättegärna göra det. Typ ett SMS som säger: Idag gav jag en tusenlapp till en tiggare.

    Personligen hade jag skämts mest för särskrivaren.

  • Svar på tråden Vem av dessa skämms ni mest över & gör slut med?
  • Mongoliet
    Salmiakk skrev 2018-09-17 12:29:38 följande:

    Knarkaren, utan att tveka.


    Typ: Glömde välling & blöjor men kom ihåg mitt heroin som tur var.
  • Konservativ
    Mongoliet skrev 2018-09-17 12:02:37 följande:

    Av många olika sorters människor. Vilken av dessa skulle ni vara mest besvärade av. Tänk att er respektives slumpmässiga SMS skulle visas på en skärm för hela släkten & alla era vänner? (Ni hade inte fått indikationer på detta beteende tidigare).

    1. Särskrivaren

    2. Rasisten

    3. Knarkaren

    4. Mentalpatienten

    5. Sexmissbrukaren

    Ps. För er som vill byta ut rasist mot kommunist får jättegärna göra det. Typ ett SMS som säger: Idag gav jag en tusenlapp till en tiggare.

    Personligen hade jag skämts mest för särskrivaren.


    Kommunister ger aldrig pengar till andra. Snålast av alla.
  • T W

    Rasisten, knarkaren och sexmissbrukaren ryker direkt. Inte i första hand för att jag skulle skämmas över sms:en utan för att jag inte vill bilda familj med en sådan person. Hade jag inte haft någon familj eller vänner hade jag fortfarande inte velat vara tillsammans med en sådan person. "Mentalpatienten" hade det antagligen inte fungerat med i längden heller, men jag hade inte dumpat för att jag hade skämts. 

  • äldreochklokare
    Mongoliet skrev 2018-09-17 12:02:37 följande:

    Av många olika sorters människor. Vilken av dessa skulle ni vara mest besvärade av. Tänk att er respektives slumpmässiga SMS skulle visas på en skärm för hela släkten & alla era vänner? (Ni hade inte fått indikationer på detta beteende tidigare).

    1. Särskrivaren

    2. Rasisten

    3. Knarkaren

    4. Mentalpatienten

    5. Sexmissbrukaren

    Ps. För er som vill byta ut rasist mot kommunist får jättegärna göra det. Typ ett SMS som säger: Idag gav jag en tusenlapp till en tiggare.

    Personligen hade jag skämts mest för särskrivaren.


    Felstavaren (dvs du, som inte kan stava till "skäms" i rubriken ) Skrattande
  • Mongoliet
    äldreochklokare skrev 2018-09-17 13:17:34 följande:

    Felstavaren (dvs du, som inte kan stava till "skäms" i rubriken ) 


    Jag vet. Jag hade gjort slut med mig själv också. Tog ändå ett tag innan någon högg på den lätte.
Svar på tråden Vem av dessa skämms ni mest över & gör slut med?