• 53020831

    Känslor eller inte

    Hej! Det är så att för tre år sedan har jag träffat en kille jag började träna med! Jag har aldrig varit attraherad av honom men på något sätt så har han det underbaraste personligheten! Med tiden växte mitt tycke för honom utan att jag märkte det. Han erkände att han hade känslor för mig under en period samtidigt som han hade tjej vid sidan. Jag kunde inte ge något tillbaka då inte jag kände något för honom. Han har fått mig att träna ordenligt, lärt mig massa saker, och även höjt mitt självförtroende! Han får mig alltid att vara glad! Tack vare honom har jag hittat min passion i gymmet. Vi tränade väldigt ofta! Men nyligen från ingenstans skriver han en text att anledning till varför han och hans tjej hela tiden gör slut beror helt enkelt på mig, och att han tänker på mig hela tiden.han vill alltså ha kvar henne verkar det som! Efter konversationen vi hade så brast det något i mitt hjärta. Jag grät mycket och ännu ifag efter 4 dagar gråter jag fortfarande. Ska man kontakta honom igen efter att han skrev detta eller vara låta det vara. Gjorde han rätt av sig?

  • Svar på tråden Känslor eller inte
  • Anonym (Man_47)

    Och det här tycker du hör hemma under "Teknik"?

  • Pope Joan II
    53020831 skrev 2018-09-18 02:27:53 följande:

    Hej! Det är så att för tre år sedan har jag träffat en kille jag började träna med! Jag har aldrig varit attraherad av honom men på något sätt så har han det underbaraste personligheten! Med tiden växte mitt tycke för honom utan att jag märkte det. Han erkände att han hade känslor för mig under en period samtidigt som han hade tjej vid sidan. Jag kunde inte ge något tillbaka då inte jag kände något för honom. Han har fått mig att träna ordenligt, lärt mig massa saker, och även höjt mitt självförtroende! Han får mig alltid att vara glad! Tack vare honom har jag hittat min passion i gymmet. Vi tränade väldigt ofta! Men nyligen från ingenstans skriver han en text att anledning till varför han och hans tjej hela tiden gör slut beror helt enkelt på mig, och att han tänker på mig hela tiden.han vill alltså ha kvar henne verkar det som! Efter konversationen vi hade så brast det något i mitt hjärta. Jag grät mycket och ännu ifag efter 4 dagar gråter jag fortfarande. Ska man kontakta honom igen efter att han skrev detta eller vara låta det vara. Gjorde han rätt av sig?


    Lite rörigt men så kan det förstås vara när tårarna skymmer sikten. Hur som helst undrar jag varför du drar slutsatsen att han vill ha kvar sin flickvän när han precis berättade för dig att de gör slut hela tiden för att han tänker på dig? 

    Alldeles oavsett vad han vill och inte så verkar du ju inte heller veta vad du vill honom? Du skriver att du aldrig varit attraherad av honom och inte känt något för honom - har det ändrats på något sätt? 

    Vad är det du gråter över? Vad brast? Och vad betyder "gjorde han rätt av sig"? 
  • 53020831

    Han nämner ju att deras förhållande förstörs pågrund av att han tänker på mig. Han verkar oklar i det han vill ha. Han har ändå varit tillsammans med henne i 3 år och därför drar jag slutsatsen att han antagligen vill ha henne när man har haft en relation med henne så pass länge

    Jag blir attraherad av hans personlighet, han får mig att känna mig trygg. Däremot så har jag aldrig tänkt på att ha något intimt eftersom att jag alltid har sett han som min vän och det skulle kännas konstigt. Jag har heller aldrig umgåts med han utanför gymmet

    Jag gråter av de minnen vi har haft tillsammans. Han har fått min träningsmotovation på topp, han har lärt mig det mesta. Det är en av de stora anledningarna till varför jag gråter. Han och jag kan träna så bra ihop att allt känns så speciellt

    När jag mena med ?gjorde han rätt av sig? så menar jag att var det rätt att bryta kontakten helt plötsligt , jag som ändå var underbar för honom i hans liv, vi hade så mycket affärsplaner tillsammans, vi skulle träna dagen efter vi avbröt kontakten. Allt hände så plötsligt.. liksom är det så enkelt att bryta kontakten med någon som man verkligen tycker om? Jag hade däremot haft väldigt svårt för det

Svar på tråden Känslor eller inte