• Whoisshe

    Positivt eller inte?

    Hej!

    Jag är i ÄL+9/10 Å tog ett gravidtest idag. Har haft molvärk, illamående, halsbränna i 5 dagar. Och imorse tog jag ett gravidtest. Vad tycker ni? Plus eller inte?

    Ska självklart ta ett nytt på BIM, på fredag alltså. Jag har alltid varit höghormonare men vill ändå kolla med er. Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Positivt eller inte?
  • Whoisshe
    JLES skrev 2018-09-18 12:20:17 följande:

    Ja! Positivt men mycket svagt. Ta ett till om några dagar :)


    Ja jag tänkte ta ett till på torsdag eller fredag :)
  • Whoisshe
    grönaärtan skrev 2018-09-18 12:42:03 följande:

    prova kanske en annan test också:) jag hade väldigt svaga så köpte CB och den visade + tydligt


    Jag testade apotekets igår, negativt. Men denna CB early ska ju vara känsligare än apotekets. Apotekets känner ju inte av förrän hcq 50 Å CB early vid 10 :)

    Ska ta digitalt på torsdag eller fredag:)
  • grönaärtan
    Whoisshe skrev 2018-09-18 12:51:54 följande:
    Jag testade apotekets igår, negativt. Men denna CB early ska ju vara känsligare än apotekets. Apotekets känner ju inte av förrän hcq 50 Å CB early vid 10 :)

    Ska ta digitalt på torsdag eller fredag:)
    jag provade denna tror jag på en fredag, det var nog svagare än din jag trodde att jag kunde se något ibland... provade en ny vanlig sticka från testlagret samt CB digital på måndag och då var det klart och positivt.. bara några dagar gör mycket skillnad. Jag testade varje dag haha men barnet var planerat och jag hade nog 20 stickor hemma att testa med efter äl. Lycka till!:) 
  • Whoisshe
    grönaärtan skrev 2018-09-18 12:59:52 följande:

    jag provade denna tror jag på en fredag, det var nog svagare än din jag trodde att jag kunde se något ibland... provade en ny vanlig sticka från testlagret samt CB digital på måndag och då var det klart och positivt.. bara några dagar gör mycket skillnad. Jag testade varje dag haha men barnet var planerat och jag hade nog 20 stickor hemma att testa med efter äl. Lycka till!:) 


    Jag plussade idag, med Clearblue Digital :)
Svar på tråden Positivt eller inte?