• Äldre 18 Sep 20:06
    6515 visningar
    1 svar
    1
    6515

    Tabort hår

    Hej! Ju äldre jag blir ju mer röda prickar får jag när jag rakar mig. Någon som har tips så att det blir mindre rött? De är bra första dygnet sen rött i ett par dagar. Vill få tips om vaxmetoder, epilatorer osv. Har testat alla rakningsmetoder.

  • Svar på tråden Tabort hår
  • Anonym (Diodl­aser)
    Äldre 22 Sep 11:51
    #1

    Jag håller just nu på med Diodlaser för permanent hårborttagning. Det är ganska dyrt men jag tycker det är värt det då jag alltid får prickar när jag rakar mig eller vaxar, jag har provat i stort sätt alla krämer och allt sådant men får prickar ändå. Men kommer inte behöva oroa mig för det sen när allt är permanent borta. Man ska dock alltid köpa paket pris. Jag betalar 5500 för så många behandlingar som behövs för att få bort allt. Är på min fjärde behandling och har precis börjat märka skillnad. Annars kostar behandlingarna ca 1200 styck så det är alltid bättre att köra paketpris. Man ska tänka på att ju ljusare och tunnare håren är ju längre tid tar det för att allt ska försvinna och ju mörkare och gravare håren är ju snabbare går det (även om man tycker det borde vara tvärt om) 
    (Låter som att jag gör reklam här men det gör jag inte haha)

Svar på tråden Tabort hår