• Anonym (H)

    Jag är alldeles för fixerad vid kvinnorumpor

    Är en man som är otroligt fascinerad av kvinnorumpor, men är rädd att det nästan är sjukligt.

    Det behöver inte vara snygga vältränade rumpor utan närmast alla former bara de är stora, breda och ser mjuka ut. Jag kollar på dem överallt, på stan, på jobbet, stranden.

    Till saken hör också att jag är oskuld men jag fantiserar nästan mer hur det skulle kännas att klämma, greppa, knåda, smeka en bred mjuk kvinnorumpa än hur det känns att penetrera henne.

    Knäppt va?

    Tycker ni det verkar ok eller är det något jag borde söka för?

  • Svar på tråden Jag är alldeles för fixerad vid kvinnorumpor
  • Anonym (G)

    Låter jobbigt men jag vet inte om ska söka för det.

  • Anonym (Wtf)

    Kanske inte blir lika påtagligt om du får göra just det, känna och klämma. Hur gammal är du?

  • Anonym (H)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-09-19 17:54:39 följande:

    Kanske inte blir lika påtagligt om du får göra just det, känna och klämma. Hur gammal är du?


    Är 29.
  • Anonym (A)

    Ja sök hjälp, både för det och resten av dina problem.

  • Anonym (Wtf)

    Har du svårt att vara runt kvinnor eller få kontakt? Varför är du oskuls eller det är av eget val?

  • Anonym (Wtf)
    Anonym (A) skrev 2018-09-19 17:58:14 följande:

    Ja sök hjälp, både för det och resten av dina problem.


    Nej han behöver inte söka hjälp, sluta
  • Anonym (H)
    Anonym (Wtf) skrev 2018-09-19 18:03:22 följande:

    Har du svårt att vara runt kvinnor eller få kontakt? Varför är du oskuls eller det är av eget val?


    Nej, är blyg och nervös inför kvinnor jag försöker ta kontakt med. Och det är väl inte så attraktivt.
  • Anonym (skinkdaller)

    Inte ett dugg knäppt, din fascination för stora vackra kvinnostjärtar och deras underbara, rikt varierande former och rörelsesätt är helt normal. Få känna på en kvinnorumpa och smeka den är en av livets stora höjdpunkter. Män har intresserat sig för detta i alla tider, det ligger inprogrammerat i våra gener.

  • Anonym (Erfaren kvinna)

    Så väldigt mycket bättre vara intresserad, även fixerad, av kvinnorumpor än att som så otroligt många män vara fixerad vid sin egen kuk.
    Ett extremt starkt intresse för det motsatta könets rumpor tycker jag inte låter så särskilt sjukt, men att vara fixerad vid sin egen kuk är verkligen sjukt.

  • Anonym (H)
    Anonym (Erfaren kvinna) skrev 2018-09-19 18:29:27 följande:

    Så väldigt mycket bättre vara intresserad, även fixerad, av kvinnorumpor än att som så otroligt många män vara fixerad vid sin egen kuk.

    Ett extremt starkt intresse för det motsatta könets rumpor tycker jag inte låter så särskilt sjukt, men att vara fixerad vid sin egen kuk är verkligen sjukt.


    Tack! Kuken är jag inte särskilt fixerad vid, tror den kan fylla sitt syfte om jag träffar någon.
Svar på tråden Jag är alldeles för fixerad vid kvinnorumpor