• Anonym (Ingen orgasm)

    Billiga och bra sexleksaker?

    Hej, är 25 år och har aldrig fått en orgasm. Jag har en dildo som jag använt ett bra tag men jag lyckas inte komma med den. Har någon något bra tips på någon bra sexleksak som får en att komma? Vill gärna ha tips om både bra sidor där de säljer billiga sexleksaker och vilka leksaker som är bra. Har inte så jätte mycket pengar men vill ändå ha något som är bra kvalitet.  

  • Svar på tråden Billiga och bra sexleksaker?
  • Anonym (Swing for fun)

    Man tager vad man haver. Eltandborste är svårslagen. En billig för 99kr på ÖB fungerar fantastisk. Vill man ha snabb orgasmgaranti är elvispen kanon men för guds skull gör det med byxorna på.

  • Anonym (Wish)

    Ladda ner appen wish.

    Har köpt massa leksaker därifrån, billigt och grymt bra!!! Testa någon med klitorisstimulans.

  • Anonym (Mia)

    Köp en satisfyer. Bästa sexleksaken jag har och kostar strax över 200kr. värd var enda krona.

  • Anonym (??)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2018-09-20 11:39:23 följande:

    Man tager vad man haver. Eltandborste är svårslagen. En billig för 99kr på ÖB fungerar fantastisk. Vill man ha snabb orgasmgaranti är elvispen kanon men för guds skull gör det med byxorna på.


    Har hört om elvispen måååånga gånger nu - MEN verkar funka för de som provar.
    Som hon skriver i tråden - behåll trosor på eller kör med bara ena vispen!
    Du vill INTE läpparna inkörda i vispen är du kommer till akuten. OK??
Svar på tråden Billiga och bra sexleksaker?