• Anonym (Nykär)

    Försats

    Har träffat en kille nyligen. Han får så sjukt mycket försats när vi ska ha sex!! Så det droppar om kuken. Det är väldigt hett men den luktar lite funky? Är det vanligt? Den luktar inte illa men den luktar liksom väldigt mycket kuk eller vad man ska säga. Haha

    Killar... hjälp mig här. Är det olika hur mycket som kommer och hur den luktar. Vissa jag varit med har inte haft så, vissa har.

    Men denna har väldigt mycket. Vi är otroligt kåta på varandra och kan knappt kyssas utan att bli superkåta och vilja ha sex.

    Det är underbart. Men vill veta mer om försats!

  • Svar på tråden Försats
  • Anonym (J)

    Har aldrig någonsin känt någon snopplukt från försats och jag har en del partners.. Däremot kan det lukta svagt sperma men mycket, MYCKET mindre än vad sperma luktar. Annars är det vanligen luktfritt.

    Har han kanske någon infektion? Könssjukdom? 

  • Anonym (J)

    har haft en del partners* hihi

    Be honom kolla upp snoppen förresten. 

  • Anonym (Jo)
    Anonym (J) skrev 2018-09-20 18:02:53 följande:

    har haft en del partners* hihi

    Be honom kolla upp snoppen förresten. 


    Låter som killen doppat i kreti och pleti. Ska inte dofta annat än härlig sats..
  • Anonym (J)
    Anonym (Jo) skrev 2018-09-21 00:07:03 följande:

    Låter som killen doppat i kreti och pleti. Ska inte dofta annat än härlig sats..


    Hahaha!! Du har så rätt :)
  • Anonym (Nykär)

    Hmm kanske ska be honom kolla upp sig då. Eller jag... haha. Men det har luktat sådär från dag 1. Han får kolla sig först kanske.

  • Anonym (J)
    Anonym (Nykär) skrev 2018-09-21 17:59:46 följande:

    Hmm kanske ska be honom kolla upp sig då. Eller jag... haha. Men det har luktat sådär från dag 1. Han får kolla sig först kanske.


    Jag tycker att ni båda ska kolla er då ni haft sex med varandra. :)
  • Anonym (my loi)

    min kille får detsamma. jag tycker det e lite sådär så jag ogillar oralsex med honom faktiskt. det e inte så det droppar men det liksom kommer hela tiden

  • Anonym (Jo)
    Anonym (my loi) skrev 2018-09-22 01:10:52 följande:

    min kille får detsamma. jag tycker det e lite sådär så jag ogillar oralsex med honom faktiskt. det e inte så det droppar men det liksom kommer hela tiden


    passa dej så han inte sprutar dig i munnen...då kommer det mycket från pikken.
  • Anonym (my loi)
    Anonym (Jo) skrev 2018-09-22 01:15:15 följande:
    passa dej så han inte sprutar dig i munnen...då kommer det mycket från pikken.
    det e lite annan grej men om han kommer så märker man det innan rät tydligt
  • Anonym (J)
    Anonym (my loi) skrev 2018-09-22 01:10:52 följande:

    min kille får detsamma. jag tycker det e lite sådär så jag ogillar oralsex med honom faktiskt. det e inte så det droppar men det liksom kommer hela tiden


    Försats ska inte lukta!! Men kan variera i mängd från kille till kille
  • Anonym (my loi)
    Anonym (J) skrev 2018-09-22 01:37:43 följande:
    Försats ska inte lukta!! Men kan variera i mängd från kille till kille
    nej luktar väl inget mer än kuk typ men ogillar slemmet
  • Anonym (J)
    Anonym (my loi) skrev 2018-09-22 01:47:56 följande:

    nej luktar väl inget mer än kuk typ men ogillar slemmet


    Det ska inte lukta kuk. :)
  • Anonym (my loi)
    Anonym (J) skrev 2018-09-22 02:10:29 följande:
    Det ska inte lukta kuk. :)
    Inte. men vadå kuken luktar ju kuk
  • Anonym (Nykär)

    Har tänkt på det mer nu. Det var nog mest en gång som det luktade mycket. Igår luktade det ingenting.

  • Anonym (J)
    Anonym (my loi) skrev 2018-09-22 02:11:44 följande:

    Inte. men vadå kuken luktar ju kuk


    En ren kuk luktar ingenting :D
  • Anonym (Mimi)
    Anonym (Nykär) skrev 2018-09-20 17:23:39 följande:

    Har träffat en kille nyligen. Han får så sjukt mycket försats när vi ska ha sex!! Så det droppar om kuken. Det är väldigt hett men den luktar lite funky? Är det vanligt? Den luktar inte illa men den luktar liksom väldigt mycket kuk eller vad man ska säga. Haha

    Killar... hjälp mig här. Är det olika hur mycket som kommer och hur den luktar. Vissa jag varit med har inte haft så, vissa har.

    Men denna har väldigt mycket. Vi är otroligt kåta på varandra och kan knappt kyssas utan att bli superkåta och vilja ha sex.

    Det är underbart. Men vill veta mer om försats!


    Ett ex till mig fick plötsligt väldigt mycket försats. Han visade sig ha någon sorts inflammation i pungen eller prostatan eller nåt i den stilen. Det var länge sen så jag minns inte riktigt hur han behandlade det om han fick någon medicin eller om det gick över.

    Behöver ju inte vara det din kille har men om det luktar mycket så låter det ändå lite skumt.

    Försats brukar inte lukta nåt är min erfarenhet...
Svar på tråden Försats