• Anonym (Urkass)

    Hjälp med dejting

    Okej! Först och främst; dejting är shitkul och spännande och allt men jag är urkass på de viktiga stegen!

    Har nu på 1 dygn varit på två shitbra dejter ville blossat upp ur tomma intet.

    Först var det med en klasskamrat - som vill umgås vilket är roligt!

    Sedan var det en tjej från en fest som vi sågs på för några veckor sen..

    Båda träffarna var på deras intiativ! - shitkul

    Nu till mitt problem; jag friendzonar mig själv hellre än att framstå som en äcklig snuskkille vilket egentligen en risk man får ta men jag blir för obekväm!

    Med andra ord så kan va ha en fantastisk kväll med djupa samtal och där hon inprincip hela tiden ger mig fysisk kontakt i form av kramar/smekningar/komma nära inpå mig eller annat men där jag varken respondar eller ens ger en komplimang om att jag tycker dem är vackra!

    En av tjejerna kan jag till och med se hur fast hon är i vårat samtal och att hon helst viljat att det slutade annorlunda - istället lämnade jag henne på stationen med stt vänta på tåget medan jag cyklade hem.

    Efter ett bra tag av umänge så vill jag helst bara avsluta allt och dra mig hemmåt!

    Främst är det för att jag har svårt att va sexuell med henne av risk för stt göra henne obekväm och jag skriver detta inlägg för stt söka tjejers åsikter om hur jag borde agera framöver och hur jag inte skall göra bort mig nästa gång om der blir någon nästa gång...?

  • Svar på tråden Hjälp med dejting
  • Anonym (Långsam)

    Vissa tjejer passar det bra att dejta långsamt, jag är sån. Bättre för långsamt än för snabbt. Dejta på du tills du hittar någon som passar dig istället för att fundera så mycket på hur du ska förändra dig själv.

Svar på tråden Hjälp med dejting